Gedicht voor Lente – Pasen

Vanmorgen las ik onderstaand gedicht in een tijdschrift. Ik vind de woorden zo passend bij het weer van de laatste dagen en het Paasfeest dat er aankomt. Hopenlijk met wat meer lenteweer. Je weet maar nooit.

Lente Alles nieuw

Het zegt mij ook enorm veel, omdat ik er telkens weer blij vsn word als ik er aan denk, dat mijn gezondheid stapje voor stapje beter wordt. Vooral het laatste couplet spreekt mij aan.

Vandaar dat ik het hier graag deel met jullie.

uit: Elisabet nr. 6 2013

4 thoughts on “Gedicht voor Lente – Pasen

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

