Even fijn uitgeweest.

Hallo hier ben ik dan weer, na een paar dagen in Hellendoorn en omgeving. We hebben genoten van alles wat het hotel ons te bieden had.
Op https://plus.google.com/108660510055750659280/photos?hl=nl#108660510055750659280/photos?hl=nl vindt je foto’s van het hotel. (ik ben vergeten hoe ik prentjes toe kan voegen…..)
En het allerbelangrijkste: Het is ons heel goed bevallen. Ik kon gelukkig goed “uit de voeten”, als ik maar af en toe even pauze nam en, indien we met de auto op stap waren, de ogen even lekker dicht kon doen voor een “tukkie”. Tja zo gaat dat nu eenmaal in Tukkerland.
Dinsdag een voorspoedige reis gehad, waarna we de bedden even uitgeprobeerd hebben. Bedachten, dat we zuslief wel even konden bezoeken (Nijverdal), dus telefoneren, maar helaas geen gehoor. Toen zijn we maar wat rond gaan rijden in de omgeving, en een lekker kopje koffie tot ons genomen. Waar? Nou, midden in Nijverdal bij de HEMA! Die hebben een aanbieding: kopje koffie of thee met minigebakje voor 1 euro. Tussen 4 en 6 uur ’s middags. Nou, dat is wel te doen. Lekker naar buiten kijken en intussen bedenken waar (en wat) we zullen gaan eten. Waren we gauw uit, want diezelfde Hema biedt ook een kom erwtensoep aan met roggebrood en spek. Dat hebben we dus maar als “diner” gekzen. En mens, wat was dat lekker!! Echt voor herhaling vatbaar.
’s Avonds heerlijk op de kamer gezeten en zeer op tijd naar bed. En dan lig je in een vreemd bed, maar gelukkig hebben we allebei prima geslapen.

De volgende morgen heerlijk ontbeten, en: voor ons heel bijzonder: samen! Door de MS slaapt Johan ’s morgens meestal heel lang, waardoor zijn ontbijt meestal ontaardt in een brunch. Nu konden we ontbijten tot 10 uur, en om half tien waren we present! En het was heerlijk en gezellig zo met z’n tweetjes.
Daarna op bezoek bij zuslief (ca 1 uur), moet ook niet langer want doordat je veel kletst enzo, word ik wel echt moe, en een beetje licht in ’t hoofd.
Een beetje rondrijden en daarna naar Almelo, voor bezoek aan jongste (zieke) broer. Ik was zo blij, dat ik dat allemaal zomaar weer kon doen. We hebben fijn een uurtje met hem en schoonzus kunnen praten, en daarna maar weer opgestapt.
Ongelooflijk zo goed als ik e.e.a. vol kon houden. En Johan ook natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij ook een heel vervelende ziekte.
We besloten naar Haaksbergen te rijden om oudste broer (ik heb er 5!) te bezoeken en iets af te geven, dat bij ons thuis was achtergebleven. Onderweg even een klein hapje tot ons genomen, en in Haaksbergen blijkt de deur gesloten. Niemand thuis. Jammer. Maar we durfden geen afspraken te maken omdat we niet wisten hoe ik op e.e.a. zou reageren. Ik zag me al weer in een ziekenhuisbed liggen………
’s Avonds even gebeld, en we hebben afgesproken dat broer en vrouw de volgende morgen bij ons in het hotel zouden komen, want zij hadden een kadootje voor ons, dat we beslist met dit koude weer moesten hebben. Dus lekker even bijgekletst, koffie gedronken, en toen gingen wij elk huiswaarts. De hele weg naar Smilde scheen de zon, en dan is het best lekker in de auto.

We hebben een paar fijne dagen gehad, maar een dag later kwam de vermoeidheid toeslaan. Maar dan ben je lekker in je eigen huis, en dan gaat het wel weer.

Voor nu, hebben jullie genoeg te lezen. Zou graag wat plaatjes/foto’s toevoegen, maar dat is een kunstje dat ik (nog) niet beheers. Wie weet, lukt het nog eens.
Allemaal een fijn weekend gewenst!

6 thoughts on “Even fijn uitgeweest.

  1. Hier wordt ik nou helemaal blij van!

    Die foto’s mag je mij mailen, dan zet ik ze er wel in, ik kom eerdaags wel ff bij je binnenvallen en leg ik het je weer uit, schrijven we het ook gelijk even op🙂

    Superfijn voor jullie dat het zo fijn was!!!

    Bedankt ook voor je gulle gave voor de eland, ben er superblij mee, dank je wel.

    {knuffels} xx

  2. Fijn te lezen dat e.e.a. goed bevallen is.Heerlijk om er eindelijk weer eens even samen uit te zijn.
    Een goede paastijd.
    Liefs van ons voor jullie allebei.

  3. Heerlijk toch zo samen er op uit en vast extra genoten met de gedachte.tjonge dat ik het nog meemaak.En wat heb je de smaak van bloggen al weer te pakken.

  4. Hej hej Corry, wat fijn dat jullie even weggeweest zijn en familiebezoekjes hebben kunnen doen. Je zou de laatste maanden denken dat je wereldje niet groter was dan ziekenhuisbed en thuis. Als nu ook maar eens die lente wil komen. Het lijkt er meer op dat de winter terugkeert, schaatsen eind maart. Straks komt er nog een elfstedentocht op 1 april, dat zou een mooie grap zijn. Fijne Pasen voor jullie, dikke kram.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

