Een weekje later…….

Afgelopen week kwam ik er maar niet toe om uitgebreid achter de p.c. te kruipen. Ik ben namelijk een beetje aan het opruimen geweest in de slaapkamer. Daar staat een kast met meerdere laatjes, en die zaten vol!!!
Dat opruimen gaat nog wel, maar je wordt er verschrikkelijk moe van. Niet te lang achter elkaar dus. Maar het schoont mooi op, dat weer wel.
Verder een bezoek aan de tandarts (alweer!), aan de dokter, aan de kapper, aan een opticien, aan de buurvrouw, die al vanaf november met een gebroken enkel in huize Anholt verblijft. Voor de niet-drenthen: Anholt is een verpleeg- revalidatietehuis in Assen. Buuv was blij verrast ons (mij) te zien. Was gezellig. En ik heb de wandeling door de lange gang, met wandelstok, kunnen volbrengen. Dus elke keer weer een stapje voorwaarts.
Omdat m,ijn haar heel dor en droog geworden is door alle medicijnen etc, is een extra bezoek aan de kapper zeer aan te bevelen. Ben wel benieuwd of mijn mooie volle bos haar nog weer teug komt. Afijn, dat zien we dan wel weer.
Ook mijn ogen hebben de aanslag door medicamenten niet geheel overleefd. Beide brilleglazen moete sterker, waardoor ik zomaar ineens een nieuwe bril krijg. Niks mis mee, lijkt mij.
En ja, dan gaan we volgende week een paar daagjes naar Hellendoorn. We wagen het er op, en hopen dat het weer, dan ietsjes minder winters is. Vorig jaar heb ik n.l. vouchers voor een Fletcher hotel gekocht, omdat we graag een paar dagen naar zee wilden. Helaas is het daar niet van gekomen, en twee weken terug kwam ik de bonnen weer tegen, met vervaldatum 2 april. Wat te doen? Laten verlopen is eigenlijk ook jammer. Weggeven aan iemand is oké, maar aan wie? Vandaar
dat we zelf de sprong in het diepen maar wagen. Hopen dat het goed gaat. We hebben niet een uitgebreid programma, dat lukt gewoon niet, maar zeker weten, gaan we wel op bezoek bij mijn jongste broer in Almelo. Die is behoorlijk ziek, en helaas kan hij mijn voorbeeld nog niet volgen qua gezondheid. Hoog tijd om hem even te gaan knuffelen. Wie weet, helpt het.
En zo gaat alles hier zo zijn gangetje. Steeds een stapje extra vooruit.
Volgende keer hoop ik te kunnen vertellen hoe ons Hellendoornse avontuur is verlopen. Tot dan!

7 thoughts on “Een weekje later…….

  1. Als ik je blog zo lees Corry, kan ik alleen maar zeggen…JE BENT EEN KANJER…en dat meen ik uit de grond van mijn hart, wat jij allemaal al weer gedaan hebt en nog gaat doen daar heb ik diep respect voor echt waar. Ik ga duimen voor jullie voor beter/goed weer zodat jullie dubbel genieten van jullie uitje in Hellendoorn.
    Liefsss, Hanny

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

