zaterdag alweer.

Ik vind dat ik maar eens weer wat berichtjes op de blog moet plaatsen. Anders zou ik het bijna nog verleren, en moet Melody nog een keer Smilde-waarts komen. Even kijken hoever ik kom, dus.
Doordat ik zolang in dat warme ziekenhuis gelegen heb, ben ik bijna doorlopend hartstikke koud. Dikke trui aan, vaak ook nog een dito vest erbij, en dan kom ik er wel. Deze week ben ik voor het eerst even naar buiten geweest. Ik werd namelijk in Beilen verwacht voor het bevolkingsonderzoek. En aangezien ik het belangrijk vind om aan dat onderzoek mee te werken, bracht Johan mij dus lekker even met de auto. Daarna even wat boodschapjes gedaan, en dat was dus mijn eerste uitstapje na thuiskomst uit het ziekenhuis.
Verder een afspraak gehad bij de tandarts, Ik was namelijk langer dan een jaar niet geweest en ik was zeer benieuwd hoe mijn gebit e.e.a. heeft doorstaan. Nou! Boven verwachting, Alleen wegwerken van wat tandsteen, en daar ging ik weer. Helemaal opgelucht, dat wel.
En zo ga ik dus langzaam op weg naar wat meer gezondheid. Ik ben tijdens de opname ruim 20 kg afgevallen. Dat is veeel!! Mijn lange broeken hebben dan ook het uiterlijk van een Urker vissersbroek als ik ze aanheb. Moet maar eens op zoek naar een beter passend exemplaar. Want ja, afvallen is mooi, maar je dan weer redelijk in de kleren kunnen hijsen zou toch ook best prettig zijn.
En zo gaat het hier allemaal zo’n beetje z’n gangetje.
Allemaal een fijn weekend gewenst, met als het even kan wat warmer weer. Maar ook dat komt er aan. Ben ik vast van overtuigd.
Greetzzz.

7 thoughts on “zaterdag alweer.

  1. hahaha en ja naar Smilde rijden vind ik ook zooooooo vervelend (NIET)😉

    Maarrrrr natuurlijk is het het allermooiste dat jij zelf weer logt, jij kan dat hier veel beter dan ik.

    Nog mooier is dat het steeds beter met je gaat, daar gaan we toch het liefste voor of niet dan?

    -x- fijn weekend lieverds!

  2. Mooi zo Corrie !!
    Heerlijk te lezen dat je herstel eindelijk doorzet.
    Ach en over dat gewicht … Joh dat komt wel weer goed !!
    En meteen een geweldig excuus natuurlijk om fiks te gaan winkelen over een poosje

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

