Even bijpraten

…..want ik ben wel erg lang stil geweest aan deze kant. In tegenstelling tot mijn “aard” ben ik op dit moment in een aardig diepe dip. Ht bezoek aan de vaatchirurg werden we ook absoluut niet vrolijker van. A.s donderdag zal er een MRI gemaakt worden van mijn benen Ik zie daar best wel tegenop, want het lijkt mij maar niks om een hele poos in zo’n buis te moeten liggen. zonder dat je er uit kunt (heb een beetje last van claustrofobie). Volgens Johan stelt het niks uit, maar dat stelt mij helemaal niet gerust.

Aan de hand van de uitsl ag wordt bekeken wat er gedaan kan worden. Afwachten dus maar. Ondertussen worden mijn benen dagelijks ingepakt met absorbsieverband (denk aan een kleine Pamper), omdat er erg veel vocht uit de benen komt. Op zich niet zo erg, maar het doet allemachies zeer. Bovendien worden je benen etc kleddernat. Ik heb nooit geweten, dat ik zoveel naalden in de benen heb. Kun je je voorstellen, dat ik af en toe een flinke huilbui heb? Je wilt dat niet, maar het begint vanzelf,

Zo, niet zo’n vrolijk blogje, maar ik hoop dat dat binnenkort verandert. Op dit moment moet ik me er echt to zetten om achte de pc te “kruipen”. ‘k Heb er niet veel lol meer in. Hopen dat dat terug komt.

Dat was het even voor nu. En ja: geen bericht is niet altijd goed bericht. Jammer.

9 thoughts on “Even bijpraten

  1. Dat is geen prettig bericht. Veel hangt natuurlijk af van wat de artsen gaan vertellen. Hopelijk zijn er goede alternatieven. Dat je je onder dit alles flink beroerd voelt, is niet meer dan normaal. Enfin, duim voor je en houd je blog scherp in de gaten voor de vervolg info.

    Veel sterkte, ook voor Johan.

  2. Zeker geen goed nieuws Corry.
    Maar hopelijk kunnen ze iets doen voor je als de uitslagen van alle onderzoeken er zijn.
    Kan me goed voorstellen datje geen puf hebt in de pc, toch hoop ikdat je zo nu en dan een update neerzet.
    Sterkte voor jullie

  3. Hej Corry, fijn om even van je te horen. Je schiet de laatste dagen nog wel eens door mijn hoofd. De MRI hoef je niet tegenop te zien, voor de benen hoef je toch ook niet helemaal in dat apparaat. Ik duim ook voor je.
    Kram,

  4. Nou meis toch, wat een gedoe allemaal. Godzijdank heb jij een positieve instelling en kun je nog wel lachen 😉

    Heeft J. nog iets gedaan met de tips die ik je gaf? Hopelijk heeft het je geholpen!

    Knuffel Ko.

  5. He bah meis, wat naar, kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen af en toe. Kan niets anders voor je doen dan je vanaf hier maar in gedachten steunen en onze grote baas vragen je te helpen.

    Dikke knuffel vanaf hier en liefs ook voor Johan.

  6. Hallo Corry,
    Ik hoop dat er een moment komt dat je dit kan lezen. Ik wilde je een kaart sturen maar verdorie, ik lig hier zelf met een ontstoken voet en knie. Ik kan dus niet lopen. In het weekeind vraag ik Maria of ze hem wil versturen. Maar dat je weet dat ik aan jou / jullie denk.
    Hopelijk heeft de MRI al iets opgeleverd.

    Veel sterkte voor jullie beiden en hopelijk tot spoedig.

  7. Corry, je hebt een zware tijd achter de rug inmiddels. Vandaag wordt je weer in het ziekenhuis behandeld. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat deze behandeling aanslaat. Johan ook veel sterkte.

    Groetjes

    Willem

  8. Hallo Corry,
    Hoe gaat het er nu mee. Ik hoor af en toe iets van Melody, maar ik was benieuwd of je heel af en toe even op internet bent. Hoe dan ook, als je dit leest: nogmaals veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

    Groetjes
    Willem

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

