Even een berichtje……

Afgelopen week had ik een erg zware week. We zijn zo’n 4 keer naar het WZA in Assen geweest voor een bezoek aan de dermatoloog. Telkens weer een nieuw zwachtel om m’n been. Heel veel pijn gehad en ik vond (vind) mijzelf erg zielig. Vorige week maandag is er een deel uit een been op “kweek” gezet, en vanmiddag kregen we daar uitslag over. Nou, niet vrolijk. Zelfs de arts wist niet hoe hij e.e.a. voorzichtig moest vertellen. Het blijkt namelijk dat in beide beenderen aderverkaling in de bloedvaten zit. Vandaar die heftige pijn, omdat de zuurstoftoevoer stagneert.

Doorverwezen naar de vaatschirurg waar ik (denk ik) deze week opgeroepen word. Eventuele mogelijkheid: Bypass voor de vaten, lukt dat niet, dan hangt mij een amputatie boven het hoofd. Dat laatste denk ik liever nog maar niet aan. Inmiddels redelijk zware pijnstillers meegekregen, en slaaptabletten, om toch nog wat te kunnen slapen.

Dat was even het laatste nieuws. Ik hoop gauw betere berichten op het www. te kunnen zetten. Je hoort nog!

FIETS4DAAGSE

Morgen begint in Drenthe de fiets4daagse. Bij de koepelkerk is ook dan weer een controlepost ingericht. en daaromheen zullen allerlei actifvitieiten zijn. Jammer, dat ik er dit jaar niet van zal kunnen genieten. Want het er altijd zo gezellig!!
o.a. boekenmarkt, rommelmarkt. pannenkoeken, knieperties, soep, ijs, kerktoren beklimmen (dat zal met dit prachtige weer wel geweldig zijn!) enz. enz. De opbrengst van e.e.a. is ook dit jaar voor het onderhoud van de monumentale kerk.

Ik zou zeggen: geen plannen voor dinsdag en woendag? Hartelijk welkom in Smilde!!!

 

12 thoughts on “Even een berichtje……

  1. Jeetje Corry dat is echt slecht nieuws wat jullie te horen hebben gekregen.
    Laten we hopen dat ze er een bypass op kunnen zetten.
    Sterkte voor jullie !!!

  2. Ach Lieverd toch, wat een ellende. Godzijdank ben jij wel een positief ingesteld mens en daar moet je nu dan maar je voordeel mee doen!

    Veel toi toi toi en ik kom je gauw weer eens opzoeken hoor!

    {{{knuf}}}

  3. Verdorie, dat is geen prettig bericht. Je hebt wel wat te verstouwen. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ze er iets op weten te vinden.

    Als ik in die buurt had gewoond had ik elk jaar naar die koepelkerk gegaan. Maar het is oneindig ver, zeker voor een niet autobezitter. Dus doe ik het maar met de kleine Zaanse rommelmarktjes.

  4. Verdorie, je krijgt wel wat te verstouwen zo langzamerhand. Hopelijk vinden de artsen er iets op en wordt het daarna beter.

    Als ik in die buurt had gewoon, zou ik elk jaar naar de koepelkerk gaan voor de boeken. Maar nu doe ik het maar met onze eigen kleine rommelmarktjes.

  5. Ik ga jou heel veel sterkte wensen voor morgen, wie weet met alle kennis is het mogelijk om een bypass in je benen te krijgen of misschien een stent , wie weet Cor !!
    Ik hoop zo voor je dat je een goed bericht krijgt !!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

