Zing-Zo

Op zondag mogen we van Melody een limerick schrijven. Mag overal over gaan, geen beperkende thema’s dus. Enerzijds makkelijk: je gaat je gang maar, anderzijds best wel moeilijk, want bedenk maar eens wat. En dan is zo’n limerick ook nog aan regels gebonden. Maar ik heb er weer eentje bedacht:

Bart en Femmie 50 jaar getrouwd
Dat gebeurt als je van elkaar houdt,
Groot feest al bedacht
wij worden verwacht,
toch lekker als je het goed beschouwd…..

Zo, daar moeten we het maar weer mee doen.
P.S.: het feest komt nog!!

 

5 thoughts on “Zing-Zo

  1. Kijk daar ben ik Corrie . Niet uit B en zonder limerick.
    Daar breng ik niets van terecht.
    Maar ik heb zing- zo- anders, dan hoor ik er toch een beetje bij.
    Groetjes , Ria

  2. goedemorgen corry,
    een mooie limerick hoor….
    het is inderdaad bijzonder…50 jaar getrouwd zijn..
    en dat feestje: wat in het vat zit verzuurd niet…..
    fijne dag hoor.
    xx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

