He, he, eindelijk "contact".

Waar die titel op slaat? Nou, wat ie al zegt: ik kwam maar niet op de beginpagina om een logje te maken. Er zijn op die manier al heel wat uurtjes verloren gegaan. Maar hier ben ik dan.

GEZONDHEID:

Nog steeds niet om over naar huis te schrijven (daarom hier maar even). Ben constant verschrikkelijk moe (zeg maar bekaf). Oorzaak onbekend. Allerlei bloed- en utrineonderzoeken gehad, maar dat is kennelijk allemaal wel goed. Volgende week nog maar eens weer een afspraak bij de huisarts. Heb er eerlijk gezegd, niet veel fiducie in. Maar je doet al wat, he?

PASEN.

Afgelopen paasweekend zijn we een paar daagjes op de Sallandshoeve in/bij Nieuw Heeten geweest. En vrijdags, bij aankomst, hoorden we meteen over de mega paasbult die in de buurt (Espelo) gemaakt is. Dat willen we wel eens even zien!

Zeg nou zelf: als je zoiets vanaf de doorgaande weg ziet, denk je toch eerder aan een kerktoren als aan een paasvuur?

 

En zo ziet ie er van dichtbij uit. Wat een gigant! Onnodig te vertellen dat er op die vrijdag al heel wat publiek rondliep. Fascinerend.

Alle medewerkers werden op de foto gezet. Zelfs vanuit een hoogwerker Goed te zien is de hoogte van het geval t.o.v. de mensen.

Zondagavond (1e Paasdag) om half negen aangestoken, en toen we er op de 2e Paasdag nog even langsreden, was er deze smeulende bult over. Af en toe fikte het nog behoorlijk.

Zo, dat was het paasvuur van Espelo, die in het Guiness boek of records terecht is gekomen. Zie op You tube voor meerdere filmpjes.

5 thoughts on “He, he, eindelijk "contact".

  1. Dat van die gezondheid is minder natuurlijk. Is je hartslag nou in orde (na al die vreselijke ingrepen met dat apparaat)?

    Dat paasvuur was wel even een happening. Moet een enorme belevenis zijn geweest om dat live te bekijken.

    Ik ben blij dat weblog het weer doet. Ik ben alleen niet blij met die reclame op weblog. Daarom ga ik het nog steeds niet gebruiken. Ik houd WordPress nog even open.

  2. Ik denk dat je beter de hele boel kan exporteren naar wordpress corrie. Het werkt hetzelfde als weblog nu zou horen te doen , en geen grote reklameblokken.
    Scheelt een hoop ergenis .
    Jammer dat je ze moe bent , hopelijk vinden ze iets en kunnen ze het oplossen

  3. Ha Corry !
    Ja ook ik kon niet op jouw weblog komen…en zie nu op de valreep dat je weer een nieuw verhaal hebt !
    Wat jammer dat het met ja gezondheid nou nog niet erg lukt ….Naar om steeds zo moe te zijn. Ik hoop dat je er toch ééns vanaf komt hoor …Sterkte !!
    Wat een mooie foto’s heb je van Espelo gemaakt .Ja we hebben het steeds op tv gezien …leuk dat jij t voor t in de fik steken hebt gezien …en ook daarna die enorme hoop as !! Die paasbult zal inderdaad indrukwekkend zijn geweest !

    Ik ben er na vandaag een poosje niet …..morgen wordt ik geopereerd …ik krijg een nieuwe knie ! Heb er nu toch te veel last van …vandaar. ‘k hoop dat de narcose goed gaat …vorige operatie ging dat nie helemaal goed …dus k zie er wel een beetje tegenop. .Maar als t goed gaat lees je snel genoeg weer iets op mijn weblog .
    Sterkte voor jou …en groetjes van Sophia.

  4. Ik was dus niet de enige die je blog niet meer kon vinden. Ik heb nog contact met Alimiek die gisteren haar laatste werkdag had bij De Boer (etc.etc.) heel rottig voor haar. Ik zie dat jij en Johan ondanks lichamelijke problemen, nog steeds door blijven gaan, prima! Hopelijk vinden ze waardoor je zo moe bent/blijft. Groetjes uit Sneek

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

