Druk doende, maar niet op weblog

Jawel, ik ben gewoon hartstikke druk. En nu kan ik mijn ingevoerde gegevens voor de belastingaangifte 2011 ook nog niet vinden. Telkens de boodschap dat hij (de pc dus) het bestand niet kent. Grrrrr.
Ik zal straks die jongens van de Belasting maar eens even bellen. Want zo leuk is dit niet.

Verder afgelopen weekend “even” naar Emmeloord op en neer geweest, omdat oudste kleindochter en haar vriend de sleutel van het nieuwe huis kregen. En dan ben je als grootouders toch wel erg nieuwsgierig hoe e.e.a. er uit ziet. Nou, een geweldi huis om te starten. Zeker als je dat afzet tegen hoe wij eenmaal begonnen: middenin Hengelo, gemeubileerde kamers, de badkamer als keuken, maar wat waren we er geweldig blij mee!!

Onze “keuken” in Hengelo. Een groot houten blad over het ligbad (er was toch geen warm water….), een gat erin voor een afwasteil, een petroleumstelletje, gasstel 1-pitter, enz., en geen keukenkastjes ofzo, zodat het hele keukengereedschap + voorraad, ergens op het aanrecht etc kwam te liggen. Maar wat gaf het: je was samen, en dat was het voornaamste!!

Wat zou het mooi zijn, als kleindochter net zo blij en gelukkig is/wordt als wij.

Dan zijn we gistermiddag (dinsdag) naar Rotsterhaule gereden om eem houtdraaibank op te halen, die Johan via Marktplaats gekocht heeft. Best een mooi ritje, want geweldig lekker zonnig weer. Niks mis mee.

En zo is het dan nu alweer donderdag, een stralende, zonnige dag. Straks lekker in het zonnetje zitten….. Genieten!

 

4 thoughts on “Druk doende, maar niet op weblog

  1. Jeetje Corrie wat ben ik lang niet geweest hier !!
    mijn reader laad om een of andere reden geen nieuwe logjes van je.
    Leuk dat je kleindochter haar eerste huisje heeft?
    Als het goed zit tussen hun beide zullen ze zeker net zo gelukkig zijn als jullie in jullie retrokeuken !!

  2. Hej Corry, in éne kreeg ik een heleboel updates van jouw logjes en zie je de afwas doen. Prachtige foto. Ja zo zal dat tegenwoordig niet meer gaan, het liefst met afwasmachine.
    Ik hoop dat je nog wel tijd hebt gehad om van het mooie weer te genieten.
    Lieve groet Willy

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

