Thursday Challenge: FOOD

Dat onderwerp komt erg goed uit, want gisteravond (14 maart) zijn we met een paar vrienden uit eten geweest. Een tijdje terug heb ik via Groupon een voucher gekocht voor onbeperkt psnnenkoeken eten in Schoonoord. Per voucher betaalde ik 9 euro, en daar kun je met 2 personen lekker voor gaan smullen. En ja, dat hebben we zeker gedaan. Omdat de vrienden op zoek zijn naar een ander fototoestel, werd die van mij even geshowd en geprobeerd. Dus puur toeval: ik heb een paar pannenkoeken voor jullie. MMMMMMM….

Een pannenkoek met rozijnen en eentje met gember. Niks mis mee!

 

You see two pancakes, We ate them yesterday in a special “pannenkoekenrestaurant” (pancake-restaurant). You see an pancake with raisins and one with ginger. Delicious!!!

3 thoughts on “Thursday Challenge: FOOD

  1. Oef…. lekkekkkkrrrrrrrrrrr

    Ps… je hebt de link vanuit je beheer op de site van Thursday Challenge gezet… is niet handig…
    Je moet daar de link plaatsen die op je log zelf in de titel zit 😉

    x

    Enne ik bij jou pannekoek eten en jij bij mij die kogels?

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

