Even bijpraten

Kom er gezellig even bij zitten, kunnen we lekker kletsen.

Kopje koffie erbij……..

….. en een koekje, lekker knus. Wel een grote mok trouwens. Afijn, als je het teveel is, laat je de rest maar staan.

De laatste week zijn we druk doende en bezig met een alleenstaande buurvrouw (82 jaar), die in huis gevallen is en haar bovenbeen heeft gebroken. Naar ’t ziekenhuis, waar ze geopereerd is, waarbij een pin (of zoiets) in haar bot geplaatst is. De eerste dagen was ze bepaald niet lekker, maar nu gaat het wel weer, ze is vandaag overgebracht naar een revalidatiecentrum.

Omdat ze helemaal geen famlilie heeft, behalve 2 zussen in Amerika, is ze aardig op de buurtgenoten aangewezen. Ook een vriendin van haar dochter (plm 12 jaar geleden overleden) ziet naar haar om. Maar als je dan zoiets overkomt, ben je wel echt alleen! Omdat wij de naaste buren zijn, zijn we zo’n beetje huisbewaarder, post- en krantenverzamelaar. En dan gaan we zo om de dag “even” naar het ziekenhuis. Dus je ziet: (bijna) geen tijd om te bloggen.

Toch poog ik geregeld bij jullie op bezoek te gaan, waarbij ik niet altijd een reactie plaats. Het zij mij vergeven.

Morgen is het donderdag en zal ik me weer gaan bezighouden met de challenge (uitdaging).

Zo, koffie is op, ik ga weer naar huis. Tot de volgende keer!!!

O ja, ik heb de kopfoto aangepast, want het wordt weer kampeertijd. Heb ik best zin in!

En dan ook nog even een wijs woord:

2 thoughts on “Even bijpraten

  1. Ware woorden die laatste.

    Veel sterkte en succes met buurvrouw. Het zal niet meevallen als je al 82 bent. Fijn dat jullie helpen.

    Groetjes

    Plaat

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

