Thursday Challenge : "LOVE"

Het thema voor de Thursday Challenge van vandaag is “LOVE”, liefde dus. Nou, daar kan ik heel veel van laten zien, maar ik beperk me vandaag tot een foto van een beeldje, dat we ooit kregen van onze dochter en haar vriendin, tijdens een vakantie in Zweden. We waren toen 20 jaar getrouwd (want huwelijk in juli). Onnodig te zeggen dat dit stelletje mij zeer dierbaar is……
Dat beeldje werd de eerste van een verzameling, die nu zo’n 450 stuks omvat.

 

This “statue” is the very first of a collection elephants. Now I have about 450 of them. We got these elephants from our daughter and her friend, when we celebrated our 20th wedding.. Nice!!!

5 thoughts on “Thursday Challenge : "LOVE"

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

