14 februari: Valentijnsdag.

Nee, daar heb ik helemaal niks mee. Ben wel nog altijd verliefd, maar dat is al zo lang, dat Valentijn daar niet aan te pas komt….

Maar er werd wel aan mij gedacht, want ik kreeg via de e-mail een paar wensen, die ik hier wel even wil laten zien:

En dan stuurde een schoonzus het volgende door haar ontvangen bericht door:

Een kaart voor jou

Geluk maakt je vriendelijk
Beproevingen maken je sterk
Verdriet houdt je menselijk
Mislukkingen houden je nederig
Maar alleen de hoop laat je vooruitgaan….

 

Deze boodschap wil ik jullie ook graag meegeven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

