Thursday Challenge: vandaag "Licht"

Alweer donderdag en dan poog ik elke week een foto te plaatsen die het thema van de dag goed weergeeft.Zie http://www.spunwithtears.com/thursday.htmlxc2 als je ook mee wilt doen (weet nog steeds niet hoe ik een link met een “steekwoord” kan plaatsen).

Hier komt mijn bijdrage:

 

Niet alleen licht, maar ook warmte biedt deze vuurkorf. Heerlijk!!!

This is a little fire giving you light and warmth. Very good in a cold winternight.
Merry Christmas!

 

2 thoughts on “Thursday Challenge: vandaag "Licht"

  1. wat een warme foto!
    ik geniet er van….

    (linken: met je cursor over het steekwoord gaan en ‘blauw’ maken, dan naar koppeling gaan (boven het tekst gedeelte)en aanklikken, dan krijg je een popup waar je de URL in kan zetten) ik hoop dat het zo duidelijk is.)

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

