Ditjes en datjes over deze week.

He, he, eindelijk even tijd voor het maken van een logje. Heb ik het dan zo druk? Mmmmm, gaat eigenlijk wel, maar toch voelt het voor mij of ik veel tijd tekort kom. Wat ik dan deed de afgelopen week?
Nou, bestuursvergadering van de PCOB (Prot Chr Ouderenbond), rondbrengen van “Bijblijven”, een informatieblaadje voor 60-plussers in onze gemeente, bezoeken van een paar jarigen, naar de huisarts omdat ik het ineens heel erg benauwd had, en daarbij meteen dacht, dat mijn hart weer eens op hol sloeg. Gelukkig niet, want volgens de arts was ik aan het hyperventileren. Nou, echt niet leuk, want je voelt je even helemaal in paniek.
Dan nog naar het Asser ziekenhuis, voor “prikles”. Ik prik nu nl zelf om de INR Waarde van het bloed te bepalen. Zie: http://www.trombosestichting.nl/patienten/behandeling/inr.html.Krijg met geen mogelijkheid de link via een steekwoord geplaatst. Kijken of het zo wel werkt.
En dan gisteravond: een jubileum concert van het korps Patrimonium in Groningen. Onze dochter, kleindochter en kleinzoon spelen daarin mee. Het korps bestaat dit jaar 90 jaar en t.g. daarvan heeft de dirigent een nieuw stuk gecomponeerd. Een klein stukje daaruit zie je op You tube: http://www.youtube.com/watch?v=4JJSqHOWKNo. Kijken of het zo wel lukt. Ook hier kan ik met geen mogelijkheid de link via een steekwoord plaatsen. Jammer. Maar het was genieten gisteravond. Heerlijke muziek, leuke film van/over de muzikanten tijdens de wereldpremiere van het nieuwe muziekstuk “To be continued”. Een heerlijk avondje uit.

Dat was mijn week dus.

Maar die is nog niet afgelopen!! Vandaag kunnen we naar midwinterhoorns gaan luisteren bij de Koepelkerk in Smilde, compleet met glxfchwein. Ben benieuwd.

Daarna gaan Johan en ik samen in het restaurant van het Scandinavisch dorp . Dat wordt vast smukllen van dat Scandinavisch buffet.
Rest mij nog iedereen een fijn weekend te wensen. Bij dezen dus.

4 thoughts on “Ditjes en datjes over deze week.

  1. Even zelf een reactie plaatsen. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een link te plaatsen. Vandaar dat ik de hele naam van de te linken site heb geplaatst. Maar helaas, die werkt ook niet als link. Raar: plaatjes plaatsen werkt wel. Wie het weet, die mag het zeggen.
    De link naar het Scandinavisch dorp is : http://www.scandinavischdorp.nl/buffetten.html

    Dat was eventjes dus mijn heel eigen reactie op de log van mijzelf….

    • Raar, hier werkt de link wel.
      Maar ik kan de tekst niet corrigeren, want “smukllen” in de bijna laatste zin moet :”smikkelen en smullen zijn”……..
      Foei, ik begin er een beetje van te balen hier…..

  2. Je hebt weer wat leuke dingen gehad en ook nog in het verschiet Leuk om je dochter en kleinkinderen te zien en horen spelen he. Doe je ieder jaar he …maar 90 jarig bestaan is wel uniek ! geniet van het Scandinavisch buffet !!
    Wat naar dat je je niet lekker voelde …ja en dan is hyperventilatie eng hoor ….Ik hoop dat je er geen last meer van krijgt !!
    Voor nu een fijne week
    Groetjes Sophia
    ( log je hier bij Weblog …nu weer verder ? )

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

