Weer terug "op honk". Nieuwe cd

Terug bij weblog, maar voel me hier nog lang niet thuis. Kan alles nog niet vinden, bv hoe ik het toestaan van reacties moet toevoegen. Iemand enig idee? En dan moet ik de zijkolom ook nog zien te vinden. Ook ben ik er nog niet achter hoe ik die gekke radertjes op de achtergrond verwijderen kan en daarvoor in de plaats een nieuwe achtergrond laat zien. Ja, ja, het leven van een weblogster gaat niet (altijd) over rozen…..
Ik ben dus al druk doende geweest, maar ’t is het nog niet helemaal. Maar ik ga stug verder. Eens zal ik “het licht wel weer zien”, hoop ik…..

Eerst maar een idee voor een muzikaal cadeau:

Een prachtige cd waarop Euwe en Sybolt de Jong te horen zijn als organisten op 2 harmoniums, en de zonen van Euwe, Rienk en Elbert, samen met de sopraan Lauren Armishaw (overbekende) volksliedjes zingen.
Kijk op de volgenhde website: http://www.dejongdejong.nl/ om meer over de cd en de uitvoerenden te lezen. Je hoort o.m. Molly Malone, Scarborough Fair en The Last Rose of Summer.
(NB: Het toevoegen van een link naar de site wil niet lukken, vandaar…..).

In het Dagblad van het Noorden staat vandaag een recensie te lezen (pa.g 51). Net als die krant kan ik de cd van harte aanbevelen!!

Zo, dat was dan mijn eerste blogje hier. Ik hoop dat er nog veel kunnen/zullen volgen……

6 thoughts on “Weer terug "op honk". Nieuwe cd

  1. Ha Corry….ik heb t weer gevonden
    Ik wist helemaal niet dat je weer logde op dat andere adres .
    Ga je nu hier verder ?
    Ik heb tenminste deze in mijn Feedreader gezet….
    Ik hoop ook dat er nog vele zullen volgen
    ( Inmiddels heb ik net weer een nieuw logje geplaatst🙂 )
    Fijne week voor jou
    Groeten Sophia

    • Als ik een reactie gaf op je blog, vulde ik altijd de nieuwe website in. Jammer, dat je dat nooit gezien hebt. Maar verder geeft het niks, hoor. Ik ben niet zo heel druk meer aan het bloggen. Vind het moeilijk om alles weer uit te vinden. Maar gewoon doorzetten, he? We doen ons best!!

  2. Het ziet er nog niet geweldig uit. En de oude sfeer is een beetje weg. Ik houd het voorlopig nog maar bij WordPress. Maar leuk dat je er weer bent.

    Ik reageer ook maar even op het vorige blogje. Het overlijden van Jan. Ik kwam er niet vaak, kende hem wel, met name via Jeanine. Ik wist dat zijn gezondheid niet goed was. Toch is zijn overlijden een schok. Fijn dat hijn nu weer bij Ria is. Moge beiden in vrede rusten.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

