In Memoriam "Oldtimer"

Zondag 18 september is hij overleden, de beheerder van http://chopinensander.weblog.nl/ . Tijdens de “verplichte” weblogpauze mailde hij geregeld over zijn afnemende gezondheid. Op donderdag 15 september stuurden zijn kinderen het bericht dat hij met spoed is opgenomen in het ziekenhuis en zondags kreeg ik nog een berichtje dat het nog steeds lang niet goed gaat.
Tot mijn grote schrik ontving ik maandags een e-mail met de mededeling dat Jan zondagsavonds overleden is. Zó snel had ik (en zijn kinderen ook niet, denk ik) het niet verwacht.
Jan is nu weer bij zijn Ria, waar hij bijna 2 jaar geleden afscheid van heeft moeten nemen. Wat vielen hem de jaren erna ontzettend zwaar.
Ik zal hem missen als dierbare medeblogger, zijn humor, zijn relativeren, en nog zoveel meer.
Jammer dat ik hem nooit in persoon heb mogen/kunnen ontmoeten.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

