Vrijdag, dus weer een tegenstelling: KOUD – HEET

Enkele jaren geleden vierde ik mijn verjaardag met kinderen en kleinkinderen bij Yankee Doodle in Assen.
Onverwacht was er een oorverdovend stuk muziek "Happy birthday to you" vergezeld van dames met van die pompom dingen (heet dat zo?) en ik werd verrast met een speciale coupe ijs met vuurwerk.

Felicitatie2 

Omdat het zo onverwacht was, is er nooit een goede foto van gemaakt. Jammer, maar het ijs is koud en het vuur is heet, en daar gaat het vandaag om.

 

14 thoughts on “Vrijdag, dus weer een tegenstelling: KOUD – HEET

  1. Een warm onthaal voor een ijskoude verrassing. Leuk idee (bij mijn vaste pizzeria hebben ze voor jarigen ook speciaal van die vuurspuwende staafjes voor het nagerecht, er zijn dus meer horeca gelegenheden die wel van een verrassing houden) en prima om deze tegenstelling mee uit te beelden.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

