Thursday Challenge: GARDEN

Meedoen met deze challenge (uitdaging) klik hier.

Vandaag is het opgegeven thema: Garden. Aangezien wij een nogal grote tuin hebben is het niet zo moeilijk deze keer. Hoewel?? Er is zoveel om te laten zien……..

Beeld tante Eib 
Een beeld in de tuin. Wij kochten deze van geld dat ik erfde van een vrijgezelle tante. Ze mocht 92 jaar worden. Elke keer als ik naar dit beeld kijk, zie ik haar weer voor me. Hoe haar ogen steeds slechter werden tot ze uiteindelijk niets meer zag. Een proces van totaal zo'n 25 jaar. Op het laatst herkende ze de (meeste) nichten en neven aan de stem.

This statue I bought from the money I got when a dear aunt died. It's special to look at it, end than I see her again. A nice reminder.

9 thoughts on “Thursday Challenge: GARDEN

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

