Vrijdagse Tegenstelling: OPEN – DICHT

Hier is mijn bijdrage deze week:

Vaart met rijp 

De Drentse Hoofdvaart in Smilde, december 2007.
Er drijft ijs op, als dat het geval is, is de vaart dan open, of is die dan dicht? Ligt er maar aan wat je wilt: schaatsen of varen…..
Natuurlijk wel een malle foto zo midden in de zomer.

Ik wilde eerst een ophaalbrug plaatsen, maar van alle bruggen in mijn woonomgeving heb ik geen enkele, goede,  foto kunnen scoren tot nu toe.
Maar deze kan ook wel (vind ik).

Prettig weekend!!

 

16 thoughts on “Vrijdagse Tegenstelling: OPEN – DICHT

  1. Deze kan prima!

    Zo gaaf om elke week weer te zien hoe iemand een thema invult, om erachter te komen waar iemand over nadenkt bij het thema!

    Ik vind deze bijdrage geweldig, dank je wel!

    Liefs en fijn weekend!

  2. Dit idee is gaaf het water is tijdelijk even dicht, echt goed gevonden en bedacht, en ik was ook op zoek bij mij naar een ophaalbrug… (er zijn er toch genoeg bij me in de buurt)… is bij mij ook iets totaal anders geworden…

  3. Haha…..ik heb toch nu liever een beetje zomer ( schijnt goed te komen de eerstvolgende dagen )…
    Maar wel leuk gevonden voor deze tegenstelling !

    Jij bedankt voor mijn mooie verjaardags kaart …Ik ben nu even thuis ( wasmachine draait …en droger …en dan 2 kleindochters halen i v m de verhuizing ! ! ) ….ivm verjaardag dochter waar we zo heen gaan !
    Heel erg bedankt hoor Corry !!

    Groetjes en een fijne zondag
    Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

