Thursday Challenge. Thema: Yellow

Tjonge wat gaat de tijd toch snel. Alweer donderdag: challenge time. Ook meedoen?  Kijk hier.

Vandaag is het thema YELLOW (geel dus). Ik dacht eerst aan een groot geel vlak, a la Mondriaan. Maar ik kom toch weer bij bloemen uit.

Bloemstuk Geel 21-7-11 

Een boeket, dat ik 2 jaar geleden kreeg na de hartoperatie. Ik heb toen (bijna) alle boeketten gefotografeerd om ze zo voor mijzelf (en het nageslacht) te bewaren.  Natuurlijk de naam van de gever erbij gezet. En echt ik kijk er nog wel eens naar, evenals naar alle kaarten, die ik in die periode kreeg toegestuurd.

These flowers I got from a dear friend 2 years ago after heart-operation. I made a picture of every bouquet I received then. Nice memory.

7 thoughts on “Thursday Challenge. Thema: Yellow

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

