Update: hartkloppingen

Even vertellen dat ik vandaag bij de cardioloog geweest ben. Eerst moet je dan altijd een ecg (hartfilmpje) laten maken, en daarna met de uitdraai daarvan naar de dokter. Hij werpt daar een blik op (meer kun je het niet noemen) en vraagt dan hoe het gaat. Nou, nog steeds errug moe. Elke keer die hartritmestroonissen vreet aan je conditie. Op dit moment gaat het kloppen prima, en ik heb warempel het gevoel dat ik alweer een beetje aan het omhoog klauteren ben.
Wel hou ik nog steeds heel veel vocht vast, wat zich vooral manifesteert in de enkels. Mede daardoor is er nog geen wijziging gebracht in de medicatie. Gewoon zo doorgaan dus. Over 4 maand terugkomen.
Inmiddels ga ik vrijdagsmiddags al wel weer naar het zwembad, alwaar ik "gymnastiek in het water" doe. Je wordt daar heel, heel erg moe van, en dan moet je je daarna ook nog afdrogen en aankleden…… Als je niks mankeert weet je niet hoe verschrikkelijk moe je daarvan kunt worden. Maat gelukkig lukt me dat nog wel, als je de tijd maar neemt.

Over een week of wat ga hoop ik de fitness bij de physioterapeut ook weer te gaan proberen.

Verder ben ik vandaag bij een indicatiecommissie geweest, omdat ik een parkeervergunning voor minder-validen heb aangevraagd.
De gemeente krijgt bericht dat men adviseert mij voorlopig voor een jaar zo'n  kaart te verstrekken. Dat geeft mij ietsjes meer bewegingsvrijheid, hoop ik. Afijn we zien wel.
Persoonlijk hoop ik wel over een jaar  wat mobieler te zijn. Ik ben zo langzamerhand een beetje zat van mijzelf…..

Zo, ben je weer helemaal op de hoogte. Tot de volgende keer (blog)!

2 thoughts on “Update: hartkloppingen

  1. Piet heeft al jaren zo een kaart, in de betere periodes gebruiken we hem niet maar in de mindere komt ie goed van pas.
    Juist omdat jouw conditie niet optimaal is zou ik hem zeker proberen om langer te houden.
    Die van Piet is altijd vijf jaar geldig en word zonder veel problemen verlengd.

  2. Zat van mijzelf. Ik kan het me voorstellen. Gelukkig zijn wij mensen meer dan ons lijf alleen en dat heb je de afgelopen tijd ook wel bewezen. Hopelijk gaat het na nu stukken beter.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

