De zondagse limerick……….

…..naar een idee van Melody.  Elke zondag een limerick. Ik bedacht vandaag de volgende:

Kerktelefoon:

Luisteren naar de kerktelefoon,
lijkt elke zondag weer heel gewoon
je kunt niet meer zonder
maar was je gezonder
ging je naar de kerk, dat is pas gewoon.

 

Al luisterend en mediterend kwam ik tot bovenstaande conclusie. Dankzij de kerktelefoon voel je je nog wel betrokken bij de kerkelijke gemeente, maar het hxe0xe0lt het niet bij "gewoon" naar de kerkdienst kunnen gaan.

 

 

8 thoughts on “De zondagse limerick……….

  1. Ik vind hem ook mooi. En het plaatst je precies daar waar je wilt staan. Zo maak je van een eigenlijk grappig bedoeld gedichtje een hartekreet. En dat vind ik dan weer het meest bijzondere aan dit logje.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

