YES!!

Cardiolabel 
Dit label kan (voorlopig?) weer op mijn hart geplakt worden. De cardioversie heeft de spier weer prachtig in het goeie ritme gekregen. Daar ben ik heel blij mee. Niet dat ik er al veel van merk, maar hij doet het toch maar!
Maar ik ben ook een beetje sceptisch: want hoe vaak is het  weer opnieuw begonnen uit de pas te lopen? Ik tel het maar niet meer. En natuurlijk hoop ik wel, dat het (met behulp van heel veel medicijnen) goed zijn werk blijft doen.

We wachten maar af……..

 

N.B. het label komt van deze site.

7 thoughts on “YES!!

  1. Lieve Corrie, fijn om te horen dat het weer beter gaat met deze medicijnen.
    En niet gaan pieker voor de toekomst, neem elke dag zoals hij valt, dan heb je 2 maal meer plezier in het leven, want als je gaat denken!! morgen kan dit of dat, is deze dag alweer vergalt. Ik zie dat je ondanks alles heerlijk kan genieten, van alles, heb net je reis even gelezen, en heb ook meengenoten.
    Ziek zijn is geen pretjes, maar ik zeg altijd, doe wat je wel kan en denk niet meer aan iets wat je niet meer kan.
    Een dikke knuffel Joke

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

