Tegenstelling – contradiction Thema man – vrouw

Het thema voor deze week is MAN – VROUW. Eigenlijk weet ik niet precies wat ik daarvan moet laten zien. Gewoon een man en een vrouw samen op 't portret is eigenlijk de eerste gedachte. Tenminste bij mij. Ja en dan: welk paar? Onszelf heb ik als bruidspaar al eens l;aten zien, kan ik niet maken dat weer te doen. Afijn, om een lang verhaal kort te maken: ik ben die oude doos maar eens weer ingedoken, en laat je hier mijn ouders als bruidspaar zien:

Appie en Luuks 16-11-1940 

Ze trouwden in 1940 en de bruidsjurk was toen meestal zwart, zo ook deze van mijn moeder. 
In het vorige logje zie je mijn vader als 18-jarige, op deze foto is hij 24. Mooi vergelijkingsmateriaal.

Allemaal een fijn Pinksterweekend gewenst!

12 thoughts on “Tegenstelling – contradiction Thema man – vrouw

  1. Het thema haalt in sommige gevallen foto’s uit de oude doos en dat vind ik erg mooi.

    Al ben ik natuurlijk superblij met iedereen die een bijdrage levert!

    Jij dus weer bedankt voor deze bijdrage en een heel fijn weekend gewenst. Ik zit t komend weekend weer in ’t WZA voor een pinksterdienst.

    Liefs Mel

  2. Hej hej Corry, leuke foto heb je gekozen. Lijkt me prima te passen bij het onderwerp.
    Ik zag dat jullie er ook een heerlijk vakantie op hebben zitten. Leuke reportage maakte je.
    Fijn weekend, kram Willy

  3. Sta altijd versteld dat oude foto’s zo goed bewaard worden,tegenwoordig laat haast niemand ze zelfs nog afdrukken.(zelf doe ik dat overigens wel)

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

