Zing-Zo op zondag

Melody wil ons al een tijdje op zondag aan het dichten hebben, en wel maar speciaal een limmerick. Ik heb er al een paar geplaatst, maar als reactie op haar blog, maar nooit op mijn eigenste weblog. Ga ik nu dus even proberen.

Vandaag op de TT-baan in Assen
ruikt het vast weer  naar uitlaatgassen,
Mens,  wat een lawaai horen we hier
en nee, zeker niet tot ons plezier,
zouden die mensen nooit hoeven plassen????

Geniet ervan!

Wij wonen zo'n 13 km van die baan af, maae als er races gehouden worden, lijkt het wel naast de deur. En als het dan zulk mooi weer is en je graag in de tuin zit, komt het wel eens even voor dat je je er aan ergert.

PS foto's van vakantie wordt nog aan gewerkt.

 

 

 

3 thoughts on “Zing-Zo op zondag

  1. haha geweldig dame, wat leuk dat je het inderdaad nu op je eigen log doet!
    Enne geslaagd hoor, ik vind m helemaal top, en ja die vragen heb ik ook want ook wij vinden dat geluidsoverlast (en rook-stankoverlast door de vuren die er gestoord worden bij de ‘verkeerde’ windrichting ook ergerlijk 😉

    Ik ga je linkje plaatsen hoor, dank je wel voor je bijdrage, liefs.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

