Thursday Challenge: HOME

Vandaag staat het thema "home" op de rol voor een kenmerkende foto. Er voelt zoveel "thuis", moeilijk kiezen. Kijk hier als je mee wilt doen en/of inzendingen van andere deelnemers wilt bekijken. Heel verrassende  uitwerkingen, af en toe. Hier volgt mijn bijdrage:

Glimlach drenthe 
Een steen in de vorm van de provincie Drenthe, met een erg fijne tekst erop. Ik weet alleen niet meer, hoe ik aan deze foto kom. Kan dus best wel (onbedoeld)  plagiaat spelen. Zo ja, dan bij voorbaat mijn excuses.

On the stone you can read that there is no place as Drenthe (the province I live in) and there nowhere are so many big smiles. 

Past m.i. best in het thema Home.

 

6 thoughts on “Thursday Challenge: HOME

  1. Pracht van een foto hoor….dan maar plagiaat om bestwil…..Drente ligt toch in het zuiden….met al die grotten of waren het nou hunebedden….die geografie ook……:-)))

    Fijne dag,
    Groetjes.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

