Tegenstelling: Droog – Nat

Droog – nat is het thema voor deze vrijdag. Dat werd dus weer zoeken naar een geschikte foto. De zee met het strand? Het zwembad? Moeilijk hoor.
Maar ik ben er uit (denk ik) Ik hoop tenminste dat onderstaande foto accoord is:

Meeuw zaahond klein 

De meeuw waagt zich alleen maar xc3xb3p het water, dan blijft ie lekker droog. De zeehond gaat geregeld kopje onder, dus kletsnat.

Wil je ook meedoen? Klik en kijk dan hier.

Later meer over mijzelf, d.w.z. morgen gaan we voor een begrafenis naar Nijverdal, dus mogelijk plaats ik zondag een berichtje.

Allemaal een fijn weekend gewenst!

12 thoughts on “Tegenstelling: Droog – Nat

  1. O, wow ……… dit is een leuke invulling van het thema!! Wat goed zeg!!
    En wat bijzonder dat je die twee dieren zo dicht bij elkaar kon fotograveren, of ben je aan het fotoshoppen geweest ;-))

  2. Hallo Corry,

    Dank je wel voor je fijne reactie op mijn log.
    wat leuk deze tegenstelling opdracht.
    heel goed gevonden deze foto, de meeuw houd hetlekker droog op zijn pootjes na dan hxc3xa8…

  3. best uniek die 2 zo bij elkaar en ook die beelden van de vorige tegenstelling leuk en dat kwade jochie geweldig.Veel plezier met je Rijnreis en ja het is erg laag water.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

