Photo-Challenge: Tegenstelling

Voor vandaag is het thema: groot – klein. Daar kun je je heel veel bij voorstellen. Ik heb ook meerdere foto's die ik best zou kunnen plaatsen, maar ik ga nog even op de "Noorwegen-tour".

In Oslo is een groot park met allemaal beelden van Gustav Vigeland, en het park heet dan ook Vigelandpark (hoe zou dat ook anders kunnen?). Dit beeldenpark is onderdeel van het veel grotere Frognerpark. Als je ooit in Oslo komt is dit toch wel bijna een "must" om te gaan zien. Levensechte beelden, en heel veel. Hieronder dan mijn inzending voor vandaag:

Kind aan armen omhoog 

Een vader (opa?) die zijn (klein)kind aan de armen rondzwaait. Hoe herkenbaar!!

En dan als toegift nog deze:

Boos manneke 

Mijn favoriete beeld: een klein, heel kwaad kereltje. Prachtig!

Ook meedoen op vrijdag? zie hier.

Allemaal een fijn weekend gewenst!!

 

11 thoughts on “Photo-Challenge: Tegenstelling

  1. Net zoals gister een bijdrage uit Noorwegen, een land wat mij steeds nieuwsgieriger maakt als ik deze foto’s zie, pracht van een foto voor dit thema, want wat doet een man/opa liever dan met een kind lekker rondzwaaien/spelen…..

    Groetjes.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

