THURSDAY CHALLENGE thema: beautiful

Ik heb zoveel mooie foto's die echt op dit thema slaan, maar moeilijk kiezen. Uiteindelijk toch eentje gekozen van een prachtig stukje Noorwegen, voor ons hxc3xa8t vakantieland (hele goede 2e: Zweden). Het is een blik op het plaatsje Aurland aan de Aurlandfjord. Je wordt er gewoon stil van…

Aurland 

This picture is made in Norway, the country we love to go for our holiday. You see Aurland and the Aurlandfjord. Indeed: beautiful!

Aurlandvegen C 

En de Aurlandvegen, over de hoogvlakte, waar zomers vaak nog (veel) sneeuw ligt. Prachtige weg om te rijden en dan heel vaak even stil te staan om te genieten!

This is the Aurlandvegen, a nice road to drive, and at the end you see the village.

Als je ook mee wilt doen: klik hier.

 

7 thoughts on “THURSDAY CHALLENGE thema: beautiful

  1. Wist even niet waar ik deze prachtige foto moest plaatsen, dus Noorwegen is echt zo mooi als ze zeggen, super deze bijdrage, eentje die er wezen mag want van de natuur krijg ik nooit genoeg……

    Groetjes.

  2. Prachtige foto”s Corry !
    Vooral de bovenste …ik geloof graag dat als je dat in het xc3xa9cht ziet dat je er stil van wordt !

    Fijn weekend voor jullie
    Groeten Sophia

  3. Ik ben stil. Zwijgend tik ik dit stukje, met mijn ogen gericht op de diepe dalen en de zachtblauwe kleuren van het meer. Plato zucht… het is tijd om met vakantie te gaan.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

