No cardioversion today………

Inderdaad: de "klap" is niet uitgedeeld vandaag. Ik was er al helemaal klaar voor, compleet met zo'n heel chique blauw operatiejasje, komt de verpleegster mij vertellen, dat het voor mij niet doorgaat, omdat, ondanks de bloedverdunners, mijn bloed te dik is.   Als het bloed te dik is, kunnen er stolseltjes ontstaan, die door zo'n shock mogelijk in de bloedbaan komen, waardoor je een infarct zou kunnen krijgen.
Kon ik me weer aankleden, Johan bellen, dat hij me weer kon ophalen en dat was het dan.
De waarden van het bloed waren de laatste tijd altijd hartstikke goed, maar uitgerekend vandaag is het niet verantwoord de cardioversie te krijgen. Waardoor? Niemand die het weet. Misschien een verkeerde oipgave van de trombosedienst vwb het aantal in te nemen tabletjes?  Je begrijpt: ik baal als een stekker. Ben helemaal uit mijn doen vandaag. Hoewel het toch  een niet echt fijne behandeling is "verheug" je je er wel op, omdat je denkt en hoopt dat het hartritme weer goed komt.

Gesprek met de cardioloog gehad, ivm onze vakantie. Kan dit nog voor we weggaan? Nee, want het bloed moet eerst weer 4 weken goed zijn. Maar even deze weken voor de vakantie afwachten om te zien hoe het verder gaat en of ik de reis aandurf. Tegen die tijd laat ik het wel horen.

Allemaal bedankt voor het duimen en voor vandaag denken aan mij. Want dat doet je toch goed. Jammer dat het niet heeft kunnen helpen, maar daar kan niemand wat aan doen.

Fijne dag verder!

 

5 thoughts on “No cardioversion today………

  1. Ach Corry …wat een pech…
    Ja geen wonder dat je nu baalt !
    Ik ga duimen voor je dat je bloed snel weer goed is …en je voor de vakantie deze behandeling txc3xb3ch nog kan hebben !
    Of gaan jullie al binnen 4 weken weg ?
    In ieder geval …Moed houden hoor !!!
    Sterkte en groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

