Morgen: Cardioversie en meer…..

Morgen is het zover: voor de zoveelste keer krijg ik dan in het ziekenhuis een ""el. klap" opdat mijn hart zich weer in het goede ritme laat horen (en voelen). Ik ga er van uit dat e.e.a. lukt, maar de grote vraag is, wat mij betreft, of en hoe lang die het houdt. Vorige keer was het slechts 5 dagen, dus je begrijpt, dat ik dat "record" wel graag zal breken.  We zien wel.

Inmiddels hebben we het "gewaagd" een vakantiereis te boeken. IJs en weder dienende gaan we over een aantal weken een boottocht over de Rijn maken. Dat moet voor mij toch aardig te doen zijn? Voor alle zekerheid maar wel even een annuleringsverzekering genomen. Je weet maar nooit.

Rhein_princess boot 

De boot waarmee we zullen gaan varen. Hier kun je een beschrijving van de boot vinden (mocht je geinterresserd zijn). Eigenlijk zien we er best wel naar uit.
En nu maar hopen, dat tegen die tijd het mooie weer niet helemaal "op" is, want het blijft maar mooi, zonnig weer. Daar genieten we nu al ruim 3 weken van (als ik goed reken). En het is nog niet op. Maar eerlijk is eerlijk, we zien ook wel uit naar een flinke plensbui, voor zowel onze tuin, als de akkers en weilanden. Want, mensen, wat is het overal kurkdroog.

Dat was het even voor nu. Geniet nog even lekker van het weer, van het buiten zijn, van…..maakt niet uit wat, als je maar geniet!!!

 

 

8 thoughts on “Morgen: Cardioversie en meer…..

  1. Hopelijk is deze klap meer dan een daalder waard, Corry. Veel succes en sterkte morgen.

    Die reis ziet er goed uit. Daar ga je veel plezier van beleven. Laten we hopen dat de annuleringsverzekering niet nodig zal zijn.

    Ik duim morgen voor je.

  2. Heel veel sterkte mogen en ik hoop dat je er baat bij hebt hoor Corry !
    Leuk dat jullie een bootreis hebben geboekt ….Fijn iets om naar uit te kijken !!
    Groetjes …en ik denk aan je hoor …morgen
    Groeten Sophia

  3. Hoi corry en Johan natuurlijk,

    Het is al laat in de avond en ik denk dat je al naar bed bent, toch wil ik je nog heel veel sterkte wensen morgen!!
    We denken aan je en hopelijk gaat het deze keer beter lukken.

    Groetjes, Martie en Janke

  4. Hoi Corry,

    Wat een vreselijke domper moet dat voor je zijn!!
    Je had je er zo op “verheugd”.
    En nu maar weer voortsukkelen, bah..
    Ik vraag me af hoe je bloed zo plotsklaps “verkeerd”kan zijn terwijl het altijd goed was. Wat is er verkeerd gegaan???

    Je gaat toch wel een beetje vakantie- voorpret maken hxc3xa9.
    Ondertussen maar even bijkomen van de tegenvaller, je hebt het nog te goed!!

    Liefs, Janke

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

