THURSDAY CHALLENGE thema "spring" (lente)

Mooi thema op deze prachtige dag. Ik denk natuurlijk meteen aan de tuin, die vooral in het voorjaar vol bloeiende plantenstruiken staat. Vorig jaar eind april achreef ik dit logje met foto's, die ik toen gemaakt heb. (Teruglezend zie ik dat ik me een jaar geleden aanmerkelijk beter voelde dan nu. a.s. Dinsdag zal ik weer een cardio-versie ondergaan. Misschien dat het daarna opknapt? Je weet maar nooit…..)

Nu laat ik jullie een fragment zien van een appelboompje, dat volop bloeit. Als al die bloempjes appels worden, kunnen we een mooie pot appelmoes maken…

Appelbloesem macro kl 

Overigens is dat boompje niet groter dan ca. 2 meter, maar dit jaar bloeit ie voor het eerst volop. Hieronder het boompje :

Appelboompje 

Ook zin om mee te doen? klik dan op deze link

 

4 thoughts on “THURSDAY CHALLENGE thema "spring" (lente)

  1. Dat Appelboompje doet het inderdaad heel goed !
    Hier hebben we er ook twee in de voortuin staan…de xc3xa9xc3xa9n bloeit mooier en voller dan de andere
    Vorig jaar een emmer appels die ik tot appelmoes heb verwerkt
    Dat l;ukt bij jou volgens mij ook prima !
    Sterkte Dinsdag voor de Cardio….ik hoop ook voor je dat je er baat bij hebt hoor !
    Maar eerst een fijn Koninginnedag weekend
    Wij doe dat weer in de caravan
    Groetjes en tot je volgende verhaal
    Groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

