Thursday Challenge: GREEN

Alweer donderdag en het onderwerp bij Thursday Challenge is vandaag: Green,  groen dus. Kijk ik de tuin in, zie ik heel veel verschillende kleuren groen. Maar omdat de zon nu net even verstek laat gaan kies ik toch maar voor de volgende foto:

Regge etc 

Ook veel kleuren groen. Het is de Regge bij Rijssen, waar we een paar jaar geleden kampeerden. We hebben toen heerlijk aan de kant van het water zitten genieten. Mooi!!

 Een verwijzing naar de weblog van Melody: zij start ook een "thema-dag" op, en wel voor de vrijdag. Als je mee wilt doen, lees dan even haar bedenksel. Lijkt me beslist een uitdaging, maar of ik elke week mee ga doen? De tijd zal 't leren……

6 thoughts on “Thursday Challenge: GREEN

  1. Mooi foto Corry, en weet je, de zon is niet noodzakelijk om mooiere foto’s te krijgen.
    Zonder zon is het licht vaak anders en dan kun je ook de mooiste resultaten krijgen.

    Dank je wel voor het promoten van mijn nieuwe opdracht, lief van je! Natuurlijk zou ik het leuk vinden als je mee doet, maar zoals ik altijd zeg, alles mag, niets moet, evengoede vrienden 😉

    Liefs Mel.

  2. Eh dames de mooiste foto’s maak je tussen 16.00 en 10.00 het licht is dan het beste… 😉
    Enne een klein beetje veranderen van je foto, door de kleuren iets warmer te maken, en de foto is gelijk goed…

  3. Prachtig plaatje !!…Wij willen volgende week de voortent aan de caravan gaan zetten en de vloer erin ….Dan wordt het daar ook weer genieten van al het geon….
    Nu nog even je laatste log lezen …..

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

