Update hartperikelen

Even het laatste medische nieuws. Eigenlijk is er niet veel te vertellen, maar ik krijg al wat mailtjes enzo met de vraag hoe het nu gaat.

Wat het weer betreft gaat het vandaag helemaal geweldig! Lekker in 't zonnetje mijn rollatorrondje gelopen, en als je dan erg moe bent zoek je een plekje in de zon om even  bij te komen. Hxc3xa9xc3xa9rlijk!!!

Wij hebben zelf een bloeddrukmeter (ooit gekocht bij de Aldi), waarop je een indicatie kunt krijgen van de bloeddruk, maar ook van de frequentie van de hartslagen. Bloeddruk is m.i. prima (135/60)  en de hartslag kwam uit op 75!!(maar nog wel onregelmatig).  Dat is nog eens wat anders als de 122 van vorige week. E.e.a. duidt er volgens mij op, dat de extra medicijnen aanslaan. Ik ben er zowaar een beetje blij van!  Ik heb zelf ook een ietwat "beter" gevoel. Nu maar hopen dat deze trend zich voortzet.

 

Bloeddrukmeter aldi 
Vanmorgen had mijn zeer gewaardeerde hulp ook "last" van het mooie weer. Ze heeft alle ramen van de kamer gewassen, zowel van binnen als buiten. We kunnen weer onbelemmerd de tuin in kijken. Prachtig!!

Ramen lappen 

En zo gaat hier alles verder zo z'n gangetje. Achter de p.c. zitten is geen onverdeeld genoegen, want het "turen" op het scherm word je soms knap draaiierig van. Nou, dan laat ik alles maar weer even liggen en ga even wat anders doen. Dat helpt.

We zien wel weer hoe het allemaal verder gaat. Ik blijf hopen dat het steeds wat beter gaat. We zien wel. 

5 thoughts on “Update hartperikelen

  1. Hoi Corry, fijn dat het beter gaat. Het zal belangrijk zijn, maar soms ook moeilijk om naar je lichaam te luisteren.
    Doe het lekker rustig aan en geniet van het zonnetje.
    Lieve groet

  2. Fijn een positief bericht te lezen ! Als dat nu zo eens kon blijven , dat geeft weer moed aan jou Corry ( en Johan ook natuurlijk )
    De lente komt eraan probeer er zo veel mogelijk van te genieten .
    Alle goeds gewenst , Gerda

  3. Fijn een positief bericht te lezen , als dat nu eens kon blijven !
    Dat geeft weer moed Corry ( en aan Johan natuurlijk ook ) De lente komt eraan dus… probeer ervan te genieten !

    Groet,Gerda

  4. Nooit gedacht dat ik bij jou xc3¡chter zou lopen met logs lezen…maar ja …soms een paar dagen minder pc …komt zelfs bij mij voor !
    Fijn dat het inmiddels wat beter met je gaat en de medicijnen aanslaan..
    Ja en van dat weer zou je xc3xa9cht helemaal opknappen he
    Geniet er van …proberen wij ook te doen !
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

