Thursday Challenge: "Metal"

Beetje laat vandaag, maar ik kwam er gewoon niet eerder aan toe om hier wat te plaatsen in het kader van Thursday Challenge.  En eerlijk gezegd wist ik in eerste instantie ook niet wat ik zou plaatsen. Maar ik ben er uit, en als bonus vind je een extra prentje:

Ommen hoempapa kl 

Spreekt voor zich. Echt een "hoempapa…."

Klokkenmuseum telefoon 

Een tot telefooncel gepromoveerde (?) kerkklok in Vaskikello (Finland). Ook de klokkentoren op de foto hieronder vind je daar:

Klokkenmuseum carillon buiten 

Geniet ervan!

 

 

7 thoughts on “Thursday Challenge: "Metal"

  1. Toch goed gedaan Corry al kwam je pas wat laat op een idee …
    Een goed idee…
    Te hopen dat er niet geluid wordt met die klok als je aan de telefoon bent ! ( haha …grapje ! )

    Fijn weekend voor jullie
    Groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

