Opgefleurd………

………dat ben ik vanmorgen toen ik de post uit de brievenbus ophaalde. Er zat een (voor mij) vreemd pakje bij en Johan keek ook al zeer bedenkelijk (dacht misschien aan een bombrief…..???. Er stond wel een verzendadres op, maar geen naam. Het zag er  erg fleurig uit, dat wel. Kijk maar:

Brievenbusbloemen 2 klein 

Om te weten te komen wat de inhoud van deze verrassing is, moet je e.e.a. natuurlijk openen, en ja! de wens van jongste broer en familie komt uit: ik ben er zeer door opgefleurd. Een prachtig boeket felgele narcissen kwam tevoorschijn. Wat mooi!!!
Dank jullie wel!!!

Zo'n opkikkertje had ik wel even nodig, want het gaat helemaal niet lekker. Gisteren maar weer eens naar de huisarts, want ik hield alsmaar vocht  vast, ondanks de vochrafdrijvende medicijnen. Paar kilo aangekomen in 1 week tijd, rechter knie en – bovenbeen werd veel dikker als de linker (en erg pijnlijk). Kortom: niet fijn allemaal.
Hart is nog steeds "van slag" en de arts mat een tempo van 122 slagen per minuut. Of je kilometers hard gelopen hebt. Nou, dat heb ik beslist niet. Moet er niet aan denken!

Afijn, dokter nam contact op met de cardioloog om te overleggen, en het gevolg is, dat ik weer een extra tabletje per dag mag innemen. Morgenmiddag terugkomen om te zien of e.e.a. al helpt.  En zo modderen we hier maar wat aan.
Maar het is heerlijk voorjaarsweer, hoewel de zon vandaag een beetje verstek laat gaan, maar die komt vast nog wel (weer). Wat dat betreft blijf ik gewoon optimistisch.
Straks maar even weer mijn rollatorrondje lopen en dan kan ie wel weer voor vandaag.

Ik hoop de volgende keer toch wat positiefs te kunnen melden.  Daar gaan we eigenlijk gewoon van uit. Tot dan!

9 thoughts on “Opgefleurd………

  1. Leven bij de dag Corrie , neem iedere dag zoals ie komt dat doen wij ondertussen al weer 25 jaar …valt lang niet altijd mee he.
    En een pillejte meer of minder maakt niet uit als je daar beter door kan leven.

  2. Wat lief …een bos narcissen krijgen via de post !
    ja daar fleur je van op …
    Jammer dat het met je gezondheid niet wil …’k hoop voor jou dat het pilletje mxc3xa9xc3xa9r werkt !
    Sterkte hoor ……en …de betere tijden komen vast !
    Groetjes Sophia

  3. Het wat naar nu om te horen dat het nog steeds niet lekker met je gaat. nu dan komt dit als een fijne verrassing, want een oppertje heeft een mens zeer zeker nodig
    Ik wens je sterkte en beterschap toe.
    En een pilletje meer of minder! wat maakt het uit, als je maar vooruit gaat, dat is het belangrijkste.Gewoon optimistisch blijven, en aan leuke dingen denken en leuke dingen doen. wat je kan.’
    Groetjes Joke en een dikke stevige knuffel
    PS nog steeds geen water en helaas die koffie waar jij over sprak, dat hebben we hier niet in Zweden

  4. Beste, mevrouw Corrie
    Het spijt me om te lezen dat het niet goed met je gaat. Ik was net het stukje aan het lezen bij Feetje en wilde dit stukje gaan promoten bij haar weblogvrienden. Dit kan natuurlijk niet zonder even aardig te reageren na het lezen van je laatste logje.
    Van harte beterschap en vriendelijke groet, Kabouter Ben uit (sorry) de mooiste stad van het land.

  5. Gelukkig zijn er nog pilletjes. Hopelijk is dat tijdelijk en slagen ze er toch in het hart te reguleren. Maar ja, RiaB heeft ook gelijk.

    Leuk die bloemen. Even een prettig moment.

  6. Ha die Corrie,
    Ik heb even je web-log gelezen en het spijt me dat je zo loopt te sukkelen met je gezondheid. Wens je sterkte met je hart.
    Groetjes uit Sneek

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

