Dikke tegenvaller

Vorige week een goed resultaat gemeld van de cardioversie (klap) die ik toegediend kreeg, maar nu is het weer helemaal mis.

Aanvankelijk klopte het hart zoals die dat hoort te doen: mooi gelijkmatig en rustig. Maar gisteren kreeg ik ineens het gevoel dat e.e.a. niet meer zo lekker liep, en ben ik mijn polsslag maar eens gaan voelen. Oei! helemaal van slag. Daarom vanmorgen meteen maar naar de huisarts, die mijn vermoeden alleen maar kon beamen. Tja, en wat nu? Rustig doorgaan, maar dat deed ik al. Een tweede klap zit er zeker de eerste tijd niet in, omdat dat niet zo kort op elkaar mag. 12 april naar de cardioloog en het verzoek van de huisarts is om in de week daarvoor nog eens bij hem te komen, zodat hij dan op de hoogte is van de situatie, en evt in conclaaf kan met de cardioloog.
Nou, dat weten we dan. Ondertussen probeer ik wel dagelijks een rondje te "rollatoren" zodat ik wel in beweging blijf. En dan denk ik binnenkort het zwemmen ook weer op te gaan pakken. Heel rustig, niets forceren, maar ja: hoe doe je dat?

Wij wonen vlakbij een verzorgingstehuis en 55+ appartementen, dus ik val met mijn rollator helemaal niet zo erg op. Je moet trouwens best wel even slikken voordat je je met zo'n apparaat op weg begeeft. Misschien kan ik het eens als volgt proberen:

Racerollator 

Nou, dat was even het laatste nieuws over mijn hartperikelen. Ik had het zo graag anders gezien…..

10 thoughts on “Dikke tegenvaller

  1. He wat naar nu om dat te lezen Corry, ik wens je sterkte toe.
    Schitterend je foto op de rollator, (smile(ik zie je al helemaal door het tehuis heen gaan op dit ding
    Groetjes Joke en ik hoop dat je gauw weer heerlijk kan gaan zwemmen.

  2. Is een heel nieuw lijf misschien een optie.
    Nee, even zonder flauwekul, wat een ellende, dacht je dat je het nu wel gehad had en nu dit weer, je zou er moedeloos van worden.
    Kop op meid, als ik je helpen kon, deedik het direct maar zo zullen er meer denken.
    Groet uit het Gelderse.

  3. Ja, dat was onverwacht. Het zag er zo mooi uit. Maar je kunt gelukkig nog wel wat doen. Zijn er alternatieven voor zo’n klap? Andere medicijnen, Ria noemt al een pacemaker… Nou ja, ik duim voor je.

  4. Wat een tegenvaller Corry !
    Moeilijk om t rustig aan te doen he …..vooral omdat t je aard niet is
    Gelukkig ben je je humor nog niet kwijt !
    Prachtig plaatje …en ja ik geloof wel dat je even moet slikken als je je met dat ding op de weg gaat begeven …Fijn dan dat je niet opvalt !!
    Sterkte ……en beterschap
    Groetjes Sophia

  5. Wat een tegenvaller Corry, maar probeer positief te blijven, al hoe moeilijk dit ook zal zijn…..
    Maar aan het plaatje wat je bij je log hebt geplaatst is te zien dat je wel gevoel voor humor hebt.
    Sterkte Corry.

    Liefssss, Hanny

  6. ja Corry, dat valt zeker niet mee…
    Ik moest ook heel erg wennen ooit, een stok, krukken, rolstoel, mensen denken dan vaak ook gelijk dat het je aan je hersenpan mankeert en zelf niet meer praten enzo kunt…

    Sterkte hoor! AL twijfel ik er niet aan dat het wel goed komt, je bent een sterke vrouw met doorzettingsvermogen, dus het komt wel goed!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

