"Cars" op Thursday Challenge

Het onderwerp voor deze week leek niet zo moeilijk, want er moet toch wel een (mooie)  foto van een auto ergens in ons archief opgeslagen zijn. Dat is ook zo, maar kostte wel even moeite. Maar hieronder volgt ie dan:

Auto 3-3-11 

een noorse "eend" in Lillehammer. Johan zag deze op de P-plaats van het plaatselijke ziekenhuis. Ik was binnen, "mocht" daar een nachtje blijven, tja en dan moet Johan zich maar zien te vermaken.  
En zo komt het dus, dat ik hier die speciale uitvoering van de 2CV kan plaatsen.

 

5 thoughts on “"Cars" op Thursday Challenge

  1. Mooi autotje he …en de eigenaar is er vast zuinig op …Hij glimt zo !
    leuk om iedere keer iets anders te plaatsen …k ben benieuwd wat je volgende opdracht is
    Fijn weekend voor jullie
    Nu je logje hier voor nog even lezen … k loop achter 🙂
    Groeten Sophia

  2. Een prachtige uitvoering van de eend. Goed in de verf ook. Als ik ooit had leren autorijden had ik zo’n autootje wel gewild. Maar zo is het niet. En dat is maar goed ook. Plato op de autoweg is geen goede keuze.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

