Thursday Challenge "Beweging"

Alweer donderdag vandaag en dan is er een nieuw onderwerp bij Thursday Challenge . "Movement" (beweging) deze keer. Moeilijk om te vatten in een foto. Je moet er eigenlijk een filmpje aan wagen. Maar ik heb er eentje uit mijn archief gevonden! Een foto uit 2009. Een vogel die zich uit "de voeten" maakt, als wij er met ons (gehuurde) bootje langskomen, en dat brengt nogal wat beweging in het water. 
Wij varen hier op de Regge bij Rijssen.

Beweging van water 

Voor volgende week is het onderwerp ook al genoemd: "CARS", lijkt me even wat gemakkelijker als het onderwerp van deze week, want die kunnen ook stilstaan……
 

6 thoughts on “Thursday Challenge "Beweging"

  1. Mooie foto
    En wat is dat een prachtige kerk waar dat boeken festijn gehouden werd.
    Wou dat ik er even bij was geweest, want heerlijk zo tussen de boeken rommelen.
    Ik had zeker weer veel gevonden.
    Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

