Verrassing en leuke uitnodiging

Vrijdagmiddag werd er een geweldige verrassing bezorgd door een plaatselijke bloemist:

Bloemen Jenni III 

zo zag dat er van boven uit…..

Bloemen Jenni bar 2 

en zo zie je 'em met /in vaas.  Een lieve groet van een schoonzus. Met recht een onverwachte verrassing, en we genieten er enorm van: DANKJEWEL!!!

Dan kreeg ik onlangs een uitnodiging toegestuurd, die ik jullie hier even wil laten zien:

Annette 45 uitnoding 

Natuurlijk kom ik!  Zo'n leuke uitnodiging krijg je niet iedere dag. Zal best heel gezellig zijn, want er zullen o.a. ook schoolvriendinnen van haar zijn. En dat is leuk om die weer eens te zien.

Ik laat, denk ik, nog wel weten hoe het verlopen is. Vast wel goed. Tot dan!

 

UPDATE:

De uitnodiging van onze dochter inspireerde me tot het volgende cadeautje:

Mok Annette 

Een leuke mok, die ik naar de bloemist bracht om er een mooi bloemstukje in te fabrieken. Is m.i. zeer gelukt.
Enne….. de jarige vond het leuk!

We hadden het erg gezellig vanmiddag. Leuke manier om je verjaardag te vieren!!!

5 thoughts on “Verrassing en leuke uitnodiging

  1. QWat een prachtig boeket heb je gekregen !
    Mooi hoor …nou t is je helemaal gegund hoor …geniet er maar lekker van !
    Je bezoek aan de cardioloog ook gelezen …dus nu een poosje verplicht je rustig houden ….Sterkte Corry !!
    Wat een leuke uitnodiging van je dochter !
    Leuk om vrienmdinnen van vroeger van haar te zien
    Een fijne verjaardag hoor

    Voor nu nog een fijne zondagavond .Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

