Update…….

Dag allemaal,
 
Even een berichtje over ons bezoek aan de cardioloog. Aanvankelijk was er een afspraak op 9 februari a.s., maar omdat ik steeds zo verschrikkelijk moe was (en ben)  heb ik die naar voren kunnen schuiven en zijn we vanmiddag dus op bezoek geweest in het WZA bij de cardioloog. Zoals te doen gebruikelijk moet er dan altijd eerst een z.g. hartfilmpje gemaakt worden, en daar konden wij zelfs al zien, dat mijn hart absoluut nog steeds helemaal van slag is. Ritmestoornis dus nog steeds aanwezig, ondanks de nieuwe medicijnen.
Voorstel cardioloog: zeer binnenkort een cardio-versie. Oftewel een schok met een " klapkassie" . Tot zo lang maar even doormodderen en mij lekker (verplicht) rustig houden. Dat zal best wel lukken.
 
Morgen eerst proberen even naar Veendam te gaan aangezien onze dochter (Annette) dan jarig is. Johan rijdt en ik doe de ogen wel dicht onderweg. Dan moet het toch helemaal goedkomen, lijkt mij. Wie weet kan ik zelfs dan nog wel een dutje doen. We zien wel.
Tot zover het zoveelste medisch bulletin, later meer.
 
Hartelijke groet,
Johan en Corry
 

5 thoughts on “Update…….

  1. Vervelend als de medicijnen niet helpen en er nu weer verder gezocht moet worden. Je wilt natuurlijk het liefst dat je snel weer in orde bent. Sterkte ermee.
    Goed weekend, lieve groet

  2. Ik heb laatst eens een filmpje gezien van een sporter die ook een dreun van dat klapkassie kreeg. Gelukkig onder verdoving. Daarna was ie weer goed. Alleen had ie de eerste dagen een soort verschijnselen die aan griep deden denken. Nou ja, als je daarmee geholpen kan worden is dat mooi. Steeds maar die medicijnen is ook niet alles, zeker als ze niet helpen.

    Veel sterkte de komende dagen en hopelijk toch ook wat genieten. Te beginnen in Veendam.

    Van harte gefeliciteerd (met) Annette.

  3. Corrie wat vervelend is dit toch !!
    Ze zeggen wel als je over de kop komt kom je ook over de staart …
    Ik wens jullie beide heel veel sterkte
    Hopelijk is je dagje bij je dochter goed verlopen

  4. Wat vervelend voor je dat de medicijnen toch niet aan slaan.
    Heel veel rust en sterkte toegewenst.
    En ook een goed en liefdevol weekend.

    Ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter Annette

    liefs Hanny

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

