Weer op de been

Hallo allemaal,

allereerst, ook namens mijn ouders, hartelijk dank voor jullie lieve en meelevende reacties. Dat doet goed!
Mama is ondertussen weer in de kleren en op de been. Alle toeters en bellen zijn weer weg, dat ziet er heel wat beter uit!
Wel is ze nog steeds erg snel moe, dus nader onderzoek is zeker nodig.
Gisteren heeft de longarts haar gezien, die verwacht eigenlijk niet dat de klachten worden veroorzaakt door de longen. Om dit vermoeden te bevestigen worden deze week haar longfuncties gemeten. Ongetwijfeld zullen er nog meer onderzoeken volgen om een goed behandelplan op te kunnen stellen.

Voorlopig vind mama het wel prima en 'lekker rustig' in het ziekenhuis. Dat zal ongetwijfeld ook met de aard van het beestje te maken hebben; ze is nu 'legaal' ziek en hoeft zich niet flinker voor te doen dan ze zich voelt. Jaja, leer mij mijn moeder kennen ;-) 

Hartelijke groet, Annette

9 thoughts on “Weer op de been

  1. Fijn dat ze weer in de kleren is …en het beter met haar gaat .
    Ja nu al die onderzoeken om te kijken waar deze ongemakken vandaan kwamen
    Gelukkig dat ze zich thuis kan voelen in het ziekenhuis….
    Sterkte voor je ouders en voor jullie en …Corry….Beterschap hoor
    Groeten Sophia

  2. Laten ze haar dan nog maar een poosje houden, dan moet ze wel rustig aan doen. Hopelijk leveren de onderzoeken snel wat op.

    Corry als je weer helemaal beter bent, schrijf ik speciaal voor jou een verhaal. Moet jij zeggen waar het over moet gaan, ok?

    Groetjes

    Willem

  3. Ik ben wat laat met lezen…..maar schrik wel van deze logjes.
    Lieve Corry en familie, fijn dat het weer wat beter gaat, maar nu toch maar hopen dat ze de oorzaak nog vinden, want anders blijf je toch wel enigzins onzeker denk ik.
    Beterschap Corry, ik bid voor je.

    Annetta wat fijn en lief van je dat je dit even op deze manier van je mams overneemt, en ons op de hoogte houd.

    Liefssss Hanny

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

