Even een berichtje

Woensdag vandaag. Nog 2 dagen en het is Oudejaarsdag. Ik ervaar elk jaar weer een soort weemoedig gevoel over het afgelopen jaar. En dan krijg je op tv en radio ook nog al die terugblikken over je heen. Het lijkt wel of er steeds meer teruggeblikt wordt. En dat terwijl het eigenlijk veel logischer is om vooruit te blikken. Maar ja, zo werkt dat kennelijk niet.

xc3–ok een terugblik mijnerzijds:  Begon ik dit jaar met een sneeuwblog (zie hier), kan ik ook met sneeuw eindigen. Raar jaar wat dat betreft. Zover ik het me kan herinneren, hebben we zoveel sneeuw in xc3xa9xc3xa9n jaar niet vaak gehad. Maar zover als mogelijk is, genieten we er zeer van.  Al was het maar vanuit de kamer, kijkend naar onze tuin:

Panorama!! 

Helaas een donkere dag, toen ik deze foto's maakte. Kun je bedenken hoe mooi het is op een zonnige heldere dag.

En dan nu xc3xb3p naar de jaarwisseling en alle drukte eromheen.

Dit jaar heb ik oliebollen besteld bij de plaatselijke muziekvereniging. Ze hebben deze oliebollenactie al veel jaar gehouden en altijd met heel veel succes. Vorig jaar heb ik voor het eerst de lekkernijen van hen gehad, en wat zijn ze lekker! Dat wordt dus vast weer lekker genieten.  Zie hun site.

Dan ben ik voorbereidingen aan het treffen voor de 1e januari. Als elk jaar hoopt Johan ook dan zijn verjaardag te vieren. Onze kinderen komen, de kleinkinderen ook, en dan nog wat buren. Een huis vol altijd. Maar erg gezellig. Samen kunnen we dan het glas heffen op de verjaatdah van Johan xc3xa8n op het net begonnen jaar. Niks mis mee.

Dit is meteen mijn laatste logje voor 2010. Graag wens ik jullie allemaal een heel goede jaarwisseling en een heel goed 2011 met veel blogplezier.

 

Champagneglas en koeler 

PROOST!!!

 

Tot VOLGEND JAAR!! 

 

9 thoughts on “Even een berichtje

  1. Altijd een drukke tijd voor jullie met Johan zijn verjaardag in het vooruitzicht .
    Fijn dat ze allemaal weer kunnen komen bij jullie ….
    Ja terugblikken ….Met weemoed …pijn en vreugde …maar zo is t hele leven toch ook ?

    JJullie een hele fijne jaarwisseling ….en al het goede wens ik je toe voor het nieuwe jaar J ohan vast gefeliciteerd met zijn verjaardag ….en jij natuurlijk gefeliciteerd met je man
    Groetjes …en toe in een nieuw jaar met veel blog plezier !!
    Sophia

  2. Een mooi logje tot besluit van dit voor jou hectische jaar. Moge 2011 jou (en Johan) veel gezondheid en conditie brengen zodat je weer kan doen wat je wilt.

    Johan, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en voor beiden een geweldige jaarwisseling gewenst.

    Dag dag, tot later

    Willem en Maria

  3. Terugblikken maar ook vooruit kijken, weer een jaar samen wat niemand ons kan afpakken.
    Geniet van oud en nieuw, samen met johan…geniet van zijn verjaardag. Hef het glas op een nieuw jaar.
    Kortom geniet van het leven en elkaar
    De beste wensen voor 2011

  4. Ook ik sluit me graag aan bij alle goede wensen die jullie bereikt hebben.
    Een ieder van ons heeft zo zijn herinneringen aan het afgelopen jaar maar we gaan er voor het komende jaar wat mooi’s van maken. De tijd gaat door nietwaar!
    Ook wens ik broerlief het allerbeste en feliciteer hem van harte.
    groet uit het Gelderse.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

