Morgen Sint op bezoek????

Tja een vraag voor ons. Ik heb 'em niet uitgenodigd, dus ik denk dat hij dit jaar niet bij ons komt. Snik, snik…..
Maar ook de buren verwachten hem niet, reden waarom ze ons uitnodigden voor een etentje bij hen thuis. Wordt vast heel gezellig. Ik kijk er naar uit.

Overigens hebben diezelfde buren afgelopen woensdag geheel onverwacht bij ons aan tafel gezeten. In dit logje vertel ik over het wokpaleis dat onlangs in Smilde geopend is, en waar we met zo'n 45 Passage-vrouwen  gegeten hebben.
Ik zag toen, dat er ook een afhaalloket is bij dat restaurant, en daar hebben we woensdag wat te eten gehaald. Soms heb ik geen zin aan koken…….
Maar wat kregen we vxc3xa9xc3xa9l!!!!! Daar konden we wel zo'n 3 dagen van eten met z'n tweetjes. Kijk, en dat is ook weer helemaal niet de bedoeling.  Omdat het zo'n half zes was, had ik goede hoop, dat de buren nog niet met hun eten bezig waren. Gauw gebeld en ze stante pede uiitgenodigd om ons te komen helpen met het eten. Nou, dat wilden ze wel!! Het was heerlijk en een grote verrassing voor de buren, maar ook voor ons. Altijd spannend welke gerechten je krijgt. Ook benieuwd? Kijk dan op Download Maandmenu nov 2010 wok. Uit de te kiezen "extra gerechten" kozen we de "kip met champignons". Mmmmm, lekker!

Gisteren zijn we naar het Scandinavisch dorp geweest. Daar is op dit moment een kerstmarkt met allerlei scandinavische producten. En daar wilden we wel eens rondkijken. Genieten! Ik denk, dat her er vandaag en morgen wat drukker zal zijn. Wij waren er om plm 5 uur en dan is er niet veel bezoek. Wij konden daardoor alles wel goed bekijken.
Hier kun je wat foto's van de markt zien.

En natuurlijk ga ik daar niet met lege handen weg. Waar je zoveel leuke dingen ziet, zoek je toch wel een paar dingen uit om zelf van te genieten tijdens het Kerstfeest of om cadeau te geven. O.a. een paar placemats heb ik gekocht:

Placemat klein 
Leuk hxc3xa8?

En dan sluit ik dit log af met een link naar een heel verrassende uitvoering van het Hallelujah van Hxc3xa4ndel . Kijk en geniet hier.

Iedereen een fijn weekend gewenst, al dan niet met Sinterklaas. 

4 thoughts on “Morgen Sint op bezoek????

  1. Ik kom hier net op het verkeerde tijdstip langs, krijg spontaan trek. Dankzij de gulle Chinees heb je twee gezellige etentjes.
    Woensdag heb ik nog even in twijfel gestaan om naar de kerstmarkt in Eelde te gaan, maar vond het toch te ver. Ziet er leuk uit.
    Ik ben vergeten je laatste linkje te bekijken, dat ga ik nu maar doen, ben benieuwd.
    Fijn weekend.

  2. Leuk om je buren uit te nodigen als je eten genoeg hebt en leuk dat ze kwamen !
    Ja soms is het zoveel he ….Restjes van de chinees doen wij altijd in de diepvries…na twee keer halen heb je een heel maal van het overgeblevene !
    leuke placemats hoor !
    Halleluja van handel is mooi he …vooral in deze tijd .
    Nog een fijne week…Hier is de rust weer gekeerd na een logeerpartijtje van twee kleindochters ….
    Groeten Sophia

  3. Wat een gezellig logje. En wat een goed idee om met de buren iets leuks te gaan doen. Later ga ik dat linkje bekijken, want ik moet zo met de trein.

    Heel erg leuk, Corry. Het gaat echt goed met je he?

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

