Eindelijk weer een logje!!

Het is inmiddels bijna 2 weken geleden, dat ik over de Oostenrijkse rum schreef. Inmiddels kreeg  al wat telefoontjes met vragen als: "waar ben je", "is er wat aan de hand" "heb je die fles nou nog niet leeg". Kortom hoog tijd om weer wat van me te laten horen.
   
Begin ik met te vertellen, dat ik eindelijk erkend heb, dat mijn conditie niet stijgt door te gaan fietsen. Hxc3xa8? fietsen is toch zo goed voor je?  Ja dat is zo, maar als ik in het dorp een paar boodschappen ging doen op de fiets, was ik zomaar een hele tijd total loss, als ik weer thuis was. Het kwam er op neer dat ik steeds meer ging opzien tegen het fietsen, en daarom maar thuis bleef, of met de auto op stap ging. En dus ben ik overstag gegaan:

 E-bike 18-08-2010
Deze fiets staat nu bij ons in de schuur, en ik heb er al heel wat kilometers mee gereden. Bij Annabee las ik over een winkel in Ruinerwold (zie hier), en daar zijn we maar eens rond gaan kijken.
En, zeg nou zelf, als je aan het fietsen bent kun je niet bloggen. Maar eerlijk is eerlijk, ik had me al eerder moeten laten ompraten. (Mijn fiets is trouwens blauw en niet rood, zoals op het plaatje).
Ik ga nu per fiets naar de fysioterapeut, alwaar ik een uur aan het fitnessen ben, en daarna vrolijk weer op de fiets terug. En natuurlijk ben ik wel moe, maar het lukt nu toch veel beter! Je begrijpt dat ik heel blij ben met dit nieuwe vervoermiddel!

 Dan hebben we inmiddels ook nog een weekend gekampeerd op deze camping in Raalte. We hadden geen mooi weer helaas, maar zondagsmiddags was er een familiebijeenkomst in dat park. Als familie, dus broers, zussen, neven en nichten waren we zo'n 11 jaar gelden voor het laatst bij elkaar geweest. Wat was het fijn om elkaar zo weer te ontmoeten. Inmiddels was de familie aardig uitgebreid: er werd getrouwd in de tussenliggende jaren, er werden kinderen geboren, enz. Maar wat bovenal tot dankbaarheid stemt is, dat er in die 11 jaar niemand overleden is. Dat we allemaal nog bij elkaar mogen  zijn. Geweldig toch!

Helaas konden onze jongste broer met zijn vrouw wegens ziekte niet aanwezig zijn. Zxc3xb3 jammer! Gelukkig gaat het op dit moment redelijk goed met hem. We hopen dat ze er volgend jaar wel bij kunnen zijn, want het was zo fijn, dat er al een datum in 2011 geprikt is. Leuk!!

Flierefluiter 2 regenboog kl 
Na regen komt zonneschijn en dan kan er ook een regenboog verschijnen.

Overigens kan ik dit park van harte aanbevelen voor familiebijeenkomsten, verjaardagen, schoolreisjes, etc. Bekijk de website maar eens helemaal. Prachtig voor kinderen tot zo'n 12 jaar. Maar ook de "grote" kinderen vermaakten zich uitstekend:

Geke op racemonster 
   

Gert Jan 
Beide foto's zijn door onze zoon gemaakt, en ik mag ze hier plaatsen.

Dat was het even voor nu. Later meer. 

O ja………

De extra verblijfkosten, die we in Duitsland moesten maken, vanwege de pech met de auto, zijn inmiddels (gelukkig) door de verzekering uitbetaald. Komt goed uit, want de reparatie aan de auto kostte natuurlijk ook.
 

11 thoughts on “Eindelijk weer een logje!!

  1. Leuk hoe de grote kinderen zich ook amuseren hihi. Ruud zijn moeder dacht dat ze nu onderhand weer zoals vroeger kon lopen maar dat lukt haar toch niet. Ze heeft het er erg moeilijk mee en wil maar niet accepteren dat ze toch ook al 80 is. Haar geest is er absoluut nog niet klaar voor. Fietsen vindt ze ook te vermoeiend op de electrische fiets, maar 35 km is toch ook niet niks hxc3xa9? (Je snapt nu onderhand wel wat ik bedoel hxc3xa9? )
    Natje xxx

  2. Fietsen kan ik door omstandigheden, hoe spijtig ook, niet meer maar met mijn autotje fiets ik er heel wat af.
    De foto’s, door je zoon genomen, laten duidelijk zien dat ouder worden niet wil zeggen dat je dan maar achter de raampjes moet gaan zitten kijken en de geest nog altijd jong kan blijven.

  3. Heerlijk voor je dat je nu een electr. fiets hebt …Kijk voor jou is het een uitkomst ….IK ben er nog niet aan toe…
    Genieten voor jou dat je nu heen en terug op de fiets kan van en naar de fysio !
    leuk dat je weer een weekend hebt gekampeerd….leuke camping !
    laatste foto’s zijn helemaal super ….iedereen blijft toch iets houden van een kind ?
    Geniet van je fiets
    Groeten Sophia

  4. Fijn toch zo’n fiets als het niet meer anders kan.
    Dat groene ding op vier wielen ziet er ook wel gaaf uit, zou ik ook wel een rondje op gemaakt hebben.
    Hopelijk kunnen ze er de volgende keer weer allemaal bij zijn.
    Groetjes

  5. Zie je nu wel, dat electrisch fietsen is gewoon heerlijk, doe dit al jaren en nog steeds met veel plezier. Het is alsof je steeds de wind in je rug hebt.
    groetjes,

  6. Beetje laat want mijn weblog lag er een tijdje uit. Mooie fiets. Daar ga je veel plezier van beleven. Mijn nichtje heeft er ook zo een. Prachtige dingen.

    Gezellig zo’n bijeenkomst met de familie. Heerlijk dat je elkaar nog hebt. Zulke dingen mis ik vaak. Want mijn familie kan inmiddels op de vinger van xc3xa9xc3xa9n hand.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

