Er is er een jarig! En natuurlijk iets over Oostenrijk..

Vandaag is onze zoon Nico jarig. Daarom:

Happybirthday33qi

En we nemen vanavond een lekker stuk Appeltaart

en natuurlijk ook Proost! .

Ja, we vermaken ons hier wel. Over een tijdje hopen we je persoonlijk te feliciteren (en een cadeautje te brengen) Raadsel: het komt uit Oostenrijk en het is bruin… wat zou dit nou wezen????  
 

En dan even over onze vakantie. Een paar weken heerlijk genoten, maar toen we thuis waren en het niet allemaal meer zo hoefde, was het helemaal xc3xb3p! Ik had niet xc3xa9xc3xa9n, maar wel 3 "piepen uut". Minstens drie dagen heb ik als een zombie door 't huis gelopen. Alleen het hoognodige werd gedaan, en dan zat ik maar weer. Zo zie je maar: alles heeft twee kanten. Je denkt, dat je heel wat aankunt (en dat lukte ook), maar je moet het wel bezuren.

Gelukkig ben ik nu  zover dat ik weer een logje kan maken. Moet ook wel, want zoon is jarig……

Het chalet, waar we een week vertoefden, heeft als heel veel huizen in Oostenrijk prachtige bloemen op (aan) het balkon:

Bloemen aan balkon

Midden, rechts, kun je iets zien fladderen. Een insect, dat elke dag wel even van de nectar in de bloemen kwam snoepen. Razendsnel met z'n vleugels, een lange roltong, lijf van een bij, maar de snelheid van de vleugels deed ons heel erg aan de kolibri denken.  Ik zal 'em eerst even laten zien:

Kolibrievlinder

Even googelen en dan vind je uit dat het een kolibrievlinder is. Het heeft heel wat afdrukken gekost voor we hem ietwat goed op de prent hadden. Maar dan hxc3xa8b je ook wat!

Wel heel bijzonder  om zo'n beestje eens te zien.

Morgen (?) meer…….
 
 

3 thoughts on “Er is er een jarig! En natuurlijk iets over Oostenrijk..

  1. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon.
    Ja als je ouder word dan gaat alles een beetje anders dan we wel eens zouden willen.
    Maar aan de andere kant is het natuurlijk een zegen dit nog op oudere leeftijd met z’n beiden te moegen en te kunnen doen.
    We gaan er vanuit dat over enkele dagen je vermoeidheid is verdwenen en de mooie vakantie herinneringen de boventoon gaan vieren.

  2. Hej Corrie. Zo’n reis maken is ook niet niks, daar heb ik ook al moeite mee. Maar rust maar lekker uit en dan komt het wel weer goed. Ik gok inderdaad ook op de leder hosen. Ben benieuwd. Natje xxx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

