PC weer okxc3xa9!! Enz.

Hulde aan onze buurman, die de pc weer aan de gang heeft gekregen!  En, wat ik eigenlijk ook erg fijn vind: hij heeft alles van de kapotte schijf naar de nieuwe over kunnen zetten. Er zijn altijd wel documenten, die je liefst niet wilt missen. Ik ben er helemaal gelukkig mee.  Daarom deze blog meteen maar even maken…

 

Eerst een paar foto's uit de tuin. Daarin bloeien allerlei bloemen uitbundig. Liet ik onlangs bloeiende struiken zien, nu zie je "gewone" bloemen. Maar erg mooi! Kijk maar:

Bloemen tuin 4

Klaprozen 2 klein

Vingerhoedskruid klein
Behalve het vingerhoedskruid zie je ook een hommel, die van de bloem kwam snoepen.

Tja en zo kan ik nog wel even doorgaan met bloemen laten zien, maar het zou veel te veel worden. Geloof maar, dat we dagelijks genieten van de bloemenpracht.

 

Gisteren zijn we naar Groningen geweest, alwaar we geweldig genoten hebben in dit restaurant op de hoek van de Poelestraat, hxc3xa8t uitgangsgebied in Groningen. Niet alleen van het eten, maar vooral van de mensen die langs kwamen. We hadden namelijk een prima plekje aan het raam, met zicht op de Poelebrug, en de overkant van het water. En het zag er helemaal Oranje. Prachtig uitgedoste mensen kwamen voorbij. De een nog gekker als de ander, maar allemaal met het vaste voornemen samen een geweldig voetbalfeest te gaan vieren. Zonder twijfel is dat uitstekend gelukt!
In alle kroegen en restaurants was de voetbal te volgen op grootbeeldschermen. Reken maar, dat na afloop van de wedstrijd er nog lang na-gefeest is.
Tot de volgende ronde maar weer.

 

 

9 thoughts on “PC weer okxc3xa9!! Enz.

  1. Goedemorgen allemaal bloggers…. hee er is nog niemand. Is er al koffie? Wat een prachtige bloemen hier zeg. En en PC die het weer doet. Hulde aan de buurman is niets teveel gezegd. Wat een opluchting moet dat zijn.

    Nou ik ga maar weer. Corry en Johan, geniet van de warme dagen. Plato treint vandaag weer naar Belgixc3xab. Daar is niets oranje. Awel en allee, daar praten ze over de nieuw te vormen regering, iets waar wij even niet op letten maar na de euroforie van het WK komt dat meteen weer terug. Een kernkabinet die ons financieel gaat aanpakken vrees ik.

  2. Hej hej Corry, fijn dat je PC gemaakt is. Ik zou maar zuinig op zo’n handige buurman zijn.
    Je tuin staat er mooi bij. Zoek er voor vandaag maar een schaduwrijk plekje op. Leuk adresje in Groningen, die ga ik onthouden.
    Kram Willy

  3. Ha Corry….fijn dat je pc het weer goed doet…en je alles hebt behouden ….altijd fijn he .
    Mooi he die bloemen …ik geloof graag dat je er van geniet !
    Dankjewel voor je verjaardagswensen !
    Ja dat vier ik liever thuis dan op de camping….
    leuk dat ik bij jullie op de kalender sta …!
    Ja de haartjes van Ilse worden steeds lichter…was bij haar vaderook hoor maar die is gewoon weer donker geworden .
    Jij ook een fijne zomer
    Groetjes Sophia

  4. Lekker dat je pc het weer doet Corry

    In de Poelstraat zit de Meubelkoning !!
    De eigenaars kennen we…….
    Tenminste Jurr en Jelle beide broers die het jaren en jaren gehad hebben , ik geloof dat nu een dochter van Jelle en een dochter van Jurr de zaak runnen
    Jurr heeft ook een camping in Visvliet waar Piet en ik jaren en jaren gekampeerd hebben
    Een heerlijk rustige camping aan de lauwers

  5. Een PC die het weer doet en de eerste keer sinds een lange tijd dat ik weer bij je kan reageren.
    Als ik een reactie bij je wilde geven dan was de reactie, als ik begon te typen FLOEP, en verdwenen.
    Je tuin is zoiets als een snoeptuintje voor je als ik het goed begrijp.
    Toen ik de reactie van Malou zag was mijn eerste gedachte: “Wat is de wereld toch klein.”
    Ik leverde, toen ik het bedrijf nog had, meubelen aan de Meubelkoning.
    Wat het voetballen betreft moet ik eerlijk bekennen dat de huidige gekte me een huisje te ver gaat door al de geldbeluste commercie er om heen.

  6. Ik ga vanavond, in oranje gekleed breed voor de t.v. zitten en ga samen met mijn kleinzoons de voetbal wedstrijd bekijken.
    grote bak chips op schoot en genieten maar,
    ga er van uit dat we winnen,(optimist) zo niet dan pech gehad.
    Groeten en tot gauw.

  7. Beste Corry

    Wat is de tuin toch weer prachtig
    Hier is het op het ogenblik droog maar we hebben heel wat water gezien vandaag ook wel goed voor de tuin wat water maar dit was hevig.

    de warmte is nog niet weg en volgens mij is het nog weg.
    Met mijn voet gaat het elke dag beter hoewel niet al mijn schoenen meer passen.
    Ik wens je verder een mooie niet te wrme week
    Groetjes Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

