Bezoek cardioloog en rondje tuin

Vanmiddag had ik een afspraak met de cardioloog. Eerst moet er dan altijd een ecg gemaakt worden, die wordt geprint en gewapend met dat papier ga je dan naar de cardioloog. Uiteraard probeer je er eerst zelf alles van te begrijpen, en geloof me, we worden er steeds beter in om die hiëroglyfen te "lezen".
De arts was zeer tevreden, dus wij ook. Ik hoef weer wat minder medicijnen te slikken, dus al met al een goed bericht.
Huismusje veronderstelde in een reactie al dat ik langzamerhand aan het opknappen ben. En warempel ik geloof dat zelf ook wel. Het fietsen gaat steeds beter, wandelen is nog niet om over naar huis te schrijven, maar al met al mag ik niet mopperen. Dat doe ik dan ook niet…..

Hartjes_bloemen

Wat wordt het allemaal prachtig in de natuur. En ook in onze tuin. Allerlei struiken staan in bloei, ook verschillende bodembedekkers doen enorm hun best. Reden waarom ik vanmiddag de tuin maar eens doorgewandeld ben met mijn camera. Hieronder vind je dan ook allerlei fotootjes.

Azalea

Deze foto heeft voor de huidige kopfoto model gestaan.

Kleine_rododendron

En wat vinden jullie van onderstaande mahonia? Mooi!!!!!

Struik_gele_bloemen

Maagdenpalm

maagdenpalm

Struik_rose

Van deze struik weet ik de naam niet, maar hij is zo mooi!!!

Lelietjes_der_dalen

lelietjes der dalen

En dan heb ik ook nog geprobeerd een tak van de lariks te portretteren. Heel bijzonder vind ik de jonge, groene naalden met daartussen de "lariksappeltjes" van vorig jaar.

Lariks 

Dat was het even voor nu. Ik wens jullie allemaal een fijn, zonnig weekend en een echte "ouderwetse" Koninginnedag. Geniet ervan!!!

9 thoughts on “Bezoek cardioloog en rondje tuin

  1. Fijn, dat je nu echt vooruit gaat. Wat jullie tuin betrft gaat het ook wel goed, heel mooi om naar te kijken maar om in de tuin te werken vind ik echt heel wat minder, maar soms moet je wel en ik heb ook een kleinzoon die graag wat bijverdient dus altijd handig!!! Toch…. fijn week-end.

  2. Fijn dat je nu écht merkt dat je steeds sterker wordt !
    En minder medicijnen …t gaat dus de goeie kant op joh !
    Ja mooi he alles wat nu groeit en bliet
    Na een weekend van ruim 4 dagen is t hier allemaal enorm gegroeid hoor ….dat valt je gelijk op dan !
    Mooie foto’s heb je gemaakt …
    O ja …dat ttreintje/autotje ….bij de zandsculpturen …dat is een autotje wat HOOG op rails een klein rondje rijdt …..en waar je heel onhandig in moet klimmen en zélf voort moet bewegen doormiddel van FIETSEN !
    Als je goed had gekeken zag je die rails lopen op één van de foto’s ….
    Dus niet voor mensen die moeilijk lopen maar meer voor DURFALS 🙂
    Hihi …
    Groetjes ….Sophia

  3. Hier word ik vrolijk van, hier is het helaas nog steeds winter dus we lopen maanden achter,
    Ben blij te horen dat het steeds beter met je gaat. Nu de zomer komt aan, en dan voel je meteen al beter,
    Groetjes Joke.
    Ps nee de honing hoeven we gelukkig niet zelf te oogsten, dat word gedaan, dat gaat me te ver!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

