Eindelijk Lente

Een nieuwe Lente, een nieuwe outlook voor mijn weblog. Ik ben er een hele tijd mee aan het klooien geweest. Uiteindelijk doe je dit soort aanpassingen lang niet vaak genoeg. Maar, he, he, het is gelukt.
De foto waar ik de "kop" van gemaakt heb, is vanmorgen in onze eigen tuin gemaakt. De krokussen bloeien uitbundig. De zon schijnt lekker, en ik heb dan ook al heerlijk buiten gezeten om mij te laten koesteren door dat, toch wel bijzondere, weerfenomeen. Je kikkert er gewoon helemaal van op.

Sneeuwklokjes

Ook nog maar even een prentje van dxc3xa9 lentebode bij uitstek: sneeuwklokjes. Mooi he?

Johan heeft vorige week al het terras schoongemaakt met de hogedrukspuit, en nu is hij bezig de naden tussen de tegels op te vullen met zand en, waar nodig, de tegels op te hogen. Lekker klusje in het voorjaarsweer. En dat mooie weer houdt nog een poosje aan, zag ik op de tv. Nou, mag van mij. Van jullie vast ook wel.

Voor de rest gaat alles hier zo zijn gangetje. Bezoekjes aan de fysiotherapie, oefeningen doen, fietsen naar de supermarkt enz. enz.
En het belastingformulier invullen. Ben er al een paar keer aan begonnen, maar deze week moet ik toch maar eventjes doorbijten. Want: voor 1 april verzonden = voor 1 juli bericht. Althans dat beweert de belastingdienst via een spotje op de teevee. Kijken of ze het waar (kunnen) maken.

Dat was het even. Voor straks: welterusten en tot de volgende keer!

11 thoughts on “Eindelijk Lente

  1. Belastingen, bah. nou ja dat besteed ik altijd uit dus lekker makkelijk en lekker lui. alleen al al diepapieren bij elkaar zoeken vind ik al een opgave maar ja…..
    Hier ook lekker weer, vanmiddag op de fiets naar de stad geweest, was echt lekker weer.
    En nu maar hopen dat dit weer een poosje aanhoud.

  2. Wat een heerlijke lente uitstraling hier !!
    Ik hxc3 d ook crocussen in de tuin maar die zijn afgelopen weekeinde helemaal platgeplenst van de heftige regen die er gevallen is 😦
    Deze week kruip ik ook de tuin weer in..hier en daar kruipt er wat omhoog wat er niet inhoort en ook de tegels hier mogen een opknapbeurt.
    Na een drukke periode kan ik me daar helemaal mee ontspannen !
    Donderdag wordt het helemaal topweer toch ?

  3. Ha, ik heb het belastingformulier ook al verzonden. Klaar is maar klaar, nietwaar. En ja, de lente… hier is ie dus ook uitgebroken. Maar zeg nou zelf… het werd toch wel tijd he?

  4. Wat heerlijk dat we weer wat in de tuin kunnen klooien hxc3xa8.
    Als johan de boel bij jou klaar heeft mag hij wel deze kant op komen.
    Ik heb nog wel een klusje….whahahahaa

    Ik hoop dat jullie deze zomer weer kunnen genieten van alles….

  5. Ja he ….je wordt van dit weer een heel ander mens !
    Wij genieten er ook van hoor .
    Gezellige kleuren heb je hier …xc3xa9cht lent hoor !
    Belasting lxc3¡ten we altijd invullen …..niks geen stress en al jaren door dezelfde …bevalt ons prima !
    Geniet morgen ook maar van t lekkere weer …ga ik ook doen
    groetjes Sophia

  6. Haha, een ‘nieuwe outlook’, wat bedoel je daarmee?
    A) een nieuwe uitkijk
    B) een nieuwe outfit
    C) een nieuwe look
    D) weetniet, vond het gewoon een leuk woord

    Ik gok op D), maar ’t ziet er in elk geval prachtig uit, dus who cares! 😉

    Belasting heb ik vorige week afgerond, echt balen met die aanpassingen in de ziektekosten aftrek, errug onvoordelig voor ons!

    Lekker genieten van het mooie weer, jullie hebben er een daalders plekje voor!

    kus, Annette

  7. Dag Corrie, bedankt voor je bezoekje op mijn web-log. Ik heb hier al even door je logjes over Zweden gebladerd. Op een rustig moment ga ik alles nog eens goed doorlezen. Ik zag al wat bekende plaatsen. Jullie zijn al wel iets verder noordwaarts geweest dan wij.
    Ik heb nog wel wat adressen van websites met huisjes in Zweden (geen bemiddelingskosten). Als je belangstelling hebt stuur me dan een mail, dan schrijf ik ze voor je op.
    Groetjes Willy

  8. Hallo Corry

    Hier even een krabbel van mij
    Ik lig nog met mijn voet omhoog dat duurt tot 7 april dan krijg ik loop gips voor 8 weken

    Je kan zien dat het voorjaar bij jouw is door gedrongen hele leuke weblog en mooie foto`s doen het altijd wel Het is altijd even klieren met de kleuren maar dan heb je ook wat.

    Bij ons zijn de belastingpapieren ook al weg dat is een klus voor mijn man.

    Liefs van mij
    corry

  9. De belastingdienst helpt leuker kunnen we het niet maken.
    Ik denk dat de persoom die dat bedacht heeft niet zo goed weet wat wel en niet leuk is.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

